استاندار البرز گفت: اتصال تهران به البرز زمینه‌ساز غفلت‌ها و کاستی‌ها شد که اکنون باید در جهت جبران این کمبودها با اهتمام ویژه‌ای اقدام شود، مدیران و اعضای شورای پنجم به جای شمردن غفلت‌های گذشته به دنبال حل آنها و برنامه‌ریزی دقیق برای آینده این استان باشند.
کد خبر: ۵۰۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 12 October 2017
به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی در مراسم روز ملی البرز که ظهر پنجشنبه در سالن همایش‌های میلاد برگزار شد، ضمن تبریک این روز و گرامیداشت روز حافظ افزود: نامگذاری روز البرز نگاه‌ها را به سوی این استان معطوف می‌کند ولی مردم و مسئولان این البرز همواره باید درصدد رشد، توسعه و ارتقاء جایگاه استان باشند.


وی با بیان اینکه البرز و تهران مکمل یکدیگر هستند و کوتاهی هر کدام مشکلات را بر دوش دیگری منتقل خواهد کرد، ادامه داد: استقلال البرز باید حفظ و تقویت شود از این رو تک تک مسئولان البرز مکلف به تقویت زیرساخت‌های استان و جبران عقب ماندگی‌ها هستند.

نجفی گفت: اتصال تهران به البرز زمینه‌ساز غفلت‌ها و کاستی‌ها شد که اکنون باید در جهت جبران این کمبودها با اهتمام ویژه‌ای اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه استانداران به صورت روزمره با ریاست جمهوری و وزرا در خصوص مسائل استان‌ها در ارتباط هستند افزود: مسئولان باید با همدلی، وفاق، همسویی، هم افزایی و کاردانی برای رشد همه جانبه استان حرکت کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه خود را البرزی می‌دانم و امید دارم که بتوانم دین خود را به مردم این استان ادا کنم اضافه کرد: با اهتمام ویژه‌ای درصدد تحقق رشد و توسعه استان خواهیم بود و در این راستا برنامه‌های بسیاری تهیه و تدوین شده است.

وی تاکید کرد: مدیران و اعضای شورای پنجم به جای شمردن غفلت‌های گذشته به دنبال حل آنها و برنامه‌ریزی دقیق برای آینده این استان باشند.

نجفی گفت: جامعه بزرگ البرز با قدمت 9 هزار ساله دارای جایگاه ارزشمندی است؛ اکنون نیز البرزی‌ها در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سایر حوزه‌ها در کشور و جهان زبانزد هستند و جامعه متدین و روشن‌ضمیر این استان همواره خوش درخشیده‌اند.

وی افزود: استان سرفراز البرز با 4 هزار و 300 شهید و جمعیت بزرگی از ایثارگران، نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و مردم همیشه در صحنه، از ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی برخوردار است که باید برای رشد و اعتلای آنها اقدام شود.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار