سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت حاضر شد.
کد خبر: ۵۰۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 12 October 2017
به گزارش تابناک : علی دایی که تیمش تا پایان هفته هشتم لیگ برتر در رده ششم جدول قراردارد در این نشست خبری ، گفت: متاسفانه در هفته های اخیر خوب نتیجه نگرفته ایم. با تمریناتی که انجام دادیم، سعی کردیم تا خودمان را آماده فردا کنیم. بازی سختی پیش روی ماست. سپیدرود نشان داده تیم بسیار خوبی است. این تیم برخلاف هفته های اول، اخیرا نتایج خوبی گرفته است. اگر بازی را ببریم خود را به بالای جدول می رسانیم. سعی خود را می کنیم تا فردا ببریم.

وی درباره تمرینات تیمش در تعطیلات، اظهار کرد: مطمئنا تعطیلی لیگ به ضرر تمام تیمهاست. به جز یکی دو تیم که وقت نکرده بودند آماده شوند، بقیه متضرر شدند. ما درحال برگزاری بازی های خوبی بودیم. یک امتیاز در اصفهان مقابل ذوب آهن حکم برد را دارد. سعی می کنیم از فردا عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی سایپا درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به تعویض مربیان از سوی مدیران عامل گفت: من مدیرعامل نبودم و نمی توانم به این سوال جواب دهم. هرکسی صلاح خودش را بهتر می داند. بعضی وقت ها این کار اشتباه است و بعضی وقت ها هم درست است. بهتر است مدیران اول فصل به این مسئله توجه کنند.

او درباره مطالباتش از تیم نفت و پرسپولیس گفت: ما متاسفانه وقتمان را فقط برای این چیزها صرف می کنیم. نمی دانم وضعیت نفت چه شده است ما یک جلسه ای هم از طرف دوستان داشتیم ولی چشمم آب نمی خورد که با این آدم ها نفت به سرمنزل مقصود برسد و کسی به حق و حقوقش برسد. از کسانی که در این امور دخیل هستند می خواهم که یک ضمانت بانکی یا چیزی را بگیرند. ببینند طرف این کاره است یا نه.

دایی ادامه داد: معلوم نیست اصلا طرف می تواند بدهی ها را بدهد یا نه. وکیل من با وکیل باشگاه نفت صحبت کرد ولی چشم من آب نمی خورد که مالک نفت این کاره شود. او سخنران خوبی است اگر سخنگویی باشگاه را به او بدهند خیلی بهتر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس به نفع فوتبال است، گفت: مطمئنا خصوصی کردن به نفع ماست. نمی شود که من معامله را انجام دهم بدون اینکه چیزی را نشان ندهم. مگر می شود ضمانت نامه نگیریم و استقلال و پرسپولیس را بدهیم. اگر خصوصی باشند و مدیران خوبی داشته باشند بالای 200 میلیارد سالیانه در می آورند. متاسفانه نمی توانیم این کار را بکنیم. ما بخاطر مسائلی نمی توانیم این دو را خصوصی کنیم. برای سلطانی فر احترام قائلم ولی این کار یعنی خصوصی شدن این دو باشگاه ممکن نیست.

او درباره موفقیت های تیم نوجوان ایران گفت: تا اینجای کار نوجوانان ما کار بزرگی کرده اند. دو بازی را خیلی خوب پشت سر گذاشته است. آنها آلمان را عالی بردند و 7 -8 گل هم نزدند. این نشان دهند سرمایه موجود در ایران است و نباید این سرمایه ها را سوزاند. ما پایه اولیه را داریم ولی مشکل در مدیریت است. ما می توانیم سالیان بعد بازیکنان بزرگی داشته باشیم.

دایی درپاسخ به این سوال که آیا قرار است بازیکنان جدیدی بگیرد، گفت: ما دنبال بازیکن خارجی در حمله هستیم. متاسفانه کسانی که آمدند و تست دادند به درد ما نمی خوردند. توانایی هایشان کم بود. یک بازیکن برزیلی را انتخاب کردیم و قرار بود تست بدهد ولی به امارات رفت.

سرمربی سایپا در پایان درباره شب زنده داری بازیکنان و اینکه آیا در دوران بازیگری او هم شب زنده داری وجود داشت، گفت: نمی شود گفت بوده یا نبوده ولی قطعا در دوره ما به شدت الان نبود. من خودم وقتی بازی می‌کردم به ندرت 12 شب را می دیدم. همه چیز عوض شده است. من خودم خیلی چیزها را دیده ام ولی نمی توانم بگویم و از طرفی گفتن من هم چیزی را درست نمی کند. من برای مدیرانی که با پول باشگاه ها می روند هتل می گیرند و یک سری پاداش های آنچنانی به بعضی هایشان داده می شود، متاسفم. شما خودتان بهتر از من این چیزها را می‌دانید. من باید خودم را درست کنم بعد یقه بازیکن را بگیرم. وقتی من خودم شب زنده داری کنم، چگونه می توانم یقه بازیکن را بگیرم؟ وقتی مدیر فوتبال ما ساعت 5 صبح به هتل بر می گردد، از بازیکن چه توقعی دارید؟ متاسفانه جامعه عوض شده است. این مسائل در بین جوانان به وفور دیده می شود و فوتبال هم جزوی از این جامعه است. مطمئنا این اتفاقات در فوتبال راحت رسانه ای می شود. یکی دو بار در دوران ما اتفاق افتاد و جریمه های بزرگی هم داشت. در بایرن مونیخ که بودم چند بازیکن رفتند و فردا هم بازی نداشتیم ولی جریمه سنگینی شدند. نه از بکن بائر و نه دیگران نشنیدم که من 5 صبح می آیم به هتل و به کسی هم ربطی ندارد. منشی باشگاه وظیفه اش این بود که 10 شب به من زنگ بزند و ببیند من خانه هستم یا نه. بعد از 20 روز منشی بایرن خسته شد و دیگر زنگ نزد. مگر می شود بازیکن به مجموعه یک باشگاه ربطی نداشته باشد؟ پس شما کی هستید؟ متاسفانه فرهنگ حرفه ای در بین مدیران و بازیکنان وجود ندارد.





منبع : ایسنا 
برچسب ها: علی دایی ، لیگ برتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار