توقف بارسلونا، شکست یوونتوس، تساوی لیورپول و منچستریونایتد و گلزنی بازیکنان ایرانی در یونان مهم ترین نتایج دیشب مسابقات فوتبال باشگاهی در اروپا بود.
کد خبر: ۵۰۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 15 October 2017
به گزارش تابناک : در چارچوب هفته هشتم لیگای اسپانیا، دیشب دو تیم آتلتیکو مادرید و بارسلونا در ویسنته کالدرون به تساوی 1-1 دست یافتند. سائول نیگز برای اتلتیکو و لوئیس سوارز برای بارسا در این بازی گلزنی کردند.  
رئال مادرید 2 به 1 میزبانش ختافه را شکست داد. کریم بنزما و کریس رونالدو گل های رئال را به ثمر رساندند و برای ختافه خورخه مولینا گلزنی کرد . در دیگر بازی ها ، بیلبائو با 1 گل مقابل سویا پیروز شد و آلاوس 2 - صفر به سوسیداد باخت. 
*** 
در نخستین بازی های هفته هشتم سری آ ایتالیا، یوونتوس در زمین خود 1 به 2 مقابل لاتسیو شکست خورد و نخستین باخت این فصل را تجربه کرد. ناپولی هم در خانه ی رم با یک گل به برتری رسید و صدرنشینی اش را تثبیت کرد. 
***
در آغاز هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، تیم صدرنشین منچسترستی 7 به 2  استوک سیتی را درهم کوبید، لیورپول و منچستریونایتد بدون گل مساوی شدند، چلسی 1 به 2 مغلوب میزبانش کریستال پالاس شد، واتفورد 2 - 1 از سد آرسنال گذشت، تاتنهام با 1 گل مقابل بورنموث پیروز شد، سوانزی با 2 گل بر هادرسفیلد غلبه کرد و بازی برنلی و وستهام 1 -1 مساوی به پایان رسید. 
***
در ادامه هفته هشتم بوندسلیگای آلمان، دیشب بایرن مونیخ با 5 گل فرایبورگ را شکست داد، دورتموند در خانه 2 به 3  مغلوب لایپزیگ شد، هانوفر هم 2 - 1 به فرانکفورت باخت، شالکه با 2 گل بر هرتابرلین غلبه کرد، ماینتس 3 به 2  از سد هامبورگ گذشت و هوفنهایم و آگزبورگ 2 - 2  مساوی شدند. 
... 
در هفته هفتم سوپر لیگ یونان، المپیاکوس 4 - 3  مقابل پانیونیوس به پیروزی رسید که در این بازی کریم انصاری‌فرد با به ثمر رساندن 2 گل زمینه ساز پیروزی تیمش شد. مسعود شجاعی نیز در دقیقه 82  از روی نقطه پنالتی زننده گل دوم پانیونیوس بود.

00:0002:30
 





منبع : شبکه خبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار