تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی مرکز رشد و باشگاه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی این دانشجویان در آذرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 15 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- فرید براتی اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در تلاش برای راه اندازی مرکز رشد تا پیش از هفته پژوهش امسال است.
وی پیش بینی کرد: باشگاه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی نیز با هدف اعتبار بخشی و ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان این دانشگاه تا روز دانشجو بهره برداری می شود.
براتی در ادامه از افزایش 300 نفری پذیرش دانشجو در 11 مرکز علمی کاربردی استان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: تاکنون یکهزار و 505 دانشجو در این مراکز ثبت نام کرده اند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری افزود: این در حالی است که برای مهر سال گذشته حدود یکهزار و 200 دانشجوی جدید ثبت نام کردند.
براتی با بیان اینکه ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی ادامه دارد، پیش بینی کرد: تعداد چهار هزار و 700 نفر از دانشجویانی که برای ترم تحصیلی جاری ثبت نام شده اند با تداوم پذیرش دانشجو از مرز پنج هزار نفر بگذرد.
وی، کیفیت گرایی و تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر را از اهداف تاسیس دانشگاه علمی کاربردی بر شمرد و افزود: تاکنون 600 دوره مهارتی در این دانشگاه تدوین شده و پیش بینی می شود در سالهای آینده این تعداد به سه هزار دوره افزایش یابد.
دانشگاه علمی کاربردی فعالیت خود را در چهارمحال و بختیاری از سال 83 آغاز و تاکنون 19 هزار دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار