معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری همایش سوگواره سودای عشق( در بخش تعزیه) خبرداد و گفت: این همایش مختص آثار بومی است و تمام گروه‌ها و هنرمندان باید از شبیه‌خوانان بومی استان باشند.
کد خبر: ۵۰۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 15 October 2017
به گزارش تابناک : ابراهیم شریفی، معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهارکرد: این اداره‌کل با همکاری شهرداری کرج و انجمن هنرهای نمایشی استان البرز و با هدف شناسایی و تکریم گروه‌های تعزیه استان، برای نخستین بار اقدام به برگزاری همایش تعزیه سوگواره سودای عشق کرده است.
وی افزود: از همه گروه‌های شبیه‌خوانی بومی دعوت می‌شود تا ضمن تکمیل فرم ضمیمه و ارائه لوح فشرده آثار خود به دبیرخانه همایش واقع در معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، در این همایش شرکت کنند.
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: این همایش به صورت غیرحضوری و رقابتی برگزار خواهد شد و داوری بر مبنای الواح فشرده ارسالی انجام می‌شود.
شریفی گفت: الواح فشرده ارسالی باید از کیفیت لازم برخوردار باشند و دبیرخانه همایش مسئولیتی در قبال مخدوش بودن الواح فشرده ارسالی نخواهد داشت.
این مسئول ابرازکرد: این همایش مختص آثار بومی است و تمام گروه‌ها و هنرمندان باید از شبیه‌خوانان بومی استان باشند.
وی تاکید کرد: گروه‌های متقاضی محدودیتی در تعداد آثار ارسالی ندارند و مهلت ارسال آثار از بیستم مهرماه لغایت هفدهم آبان ماه سال جاری بوده و این تاریخ تمدید نمی‌شود.
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ابرازکرد: اختتامیه همایش روز پنجشنبه بیست و پنجم آبان ماه برگزار می‌شود و به برگزیدگان در گرایش‌های مختلف جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.






منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار