خسرو ساکی روز سه شنبه افزود: خلاقیت و هنر استفاده از ذهن خلاق همواره مورد توجه خانواده ها ، مدارس و دانش آموزان در ایران اسلامی بوده است که این مهم در سال های اخیر نمود بیشتری پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۱۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 17 October 2017
به گزارش تابناک : وی اظهار کرد: به همت یکی از مربیان استان البرز در ایام تابستان فرصتی فراهم شد تا دانش آموزان بتوانند فرآیندهای پرورش فکری و ذهنی خود را ارتقا دهند.
وی با بیان اینکه ضرورت دارد دانش آموزان را با انواع مهارت های پژوهشی و خلاقانه در دو کانون مدرسه و خانه آشنا کنیم، خاطر نشان کرد: این مربی البرزی در تابستان 96 توانست دانش آموزان را در یک قالب مشخص آموزش دهد و آنها را به جشنواره ملی کودک معرفی کند.
وی از کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه های کشور یاد کرد و یادآور شد: اگر استعدادهای این دانش آموزان زودتر کشف شود، کشور از توانمندی و استعداد آنها بهره مند می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: این دانش آموزان با شرکت در کلاس های تابستانه کارگاه های خلاقیت و اختراعات توانستند در سومین جشنواره اختراعات تهران این افتخار کشوری را برای استان رقم بزنند.
ساکی اضافه کرد: در سومین جشنواره اختراعات – تهران ، محمدرضا روتیوند با طرح پاسکار در گروه آموزشی و کمک آموزشی در خانواده طراحی فکری و هوشی ، یوسف دولت آبادی با طرح شکارچی و شکار در گروه آموزشی و کمک آموزشی در خانواده طراحی فناوری اطلاعات موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.
وی گفت: بنیامین عزیزی با طرح ناجیان در گروه قلمرو فکری و خانواده طراحی فکری و هوشی ، محسن مراد با طرح نبرد معادلا ت در گروه آموزشی و کمک آموزشی در خانواده طراحی فناوری آموزشی حائز رتبه برتر شدند.
وی یاد آور شد: زهرا قلیچی دیگر دانش آموز البرزی است که در این جشنواره کشوری با طرح دهکده حیوانات در گروه آموزشی و کمک آموزشی و طراحی خانوادگی آموزش کودکان رتبه برتر را کسب کرد.
ساکی ادامه داد: بهار و سحر غرییب شاهی نیز با طرح کارت نشاط در گروه طراحی فرهنگی هنری در طراحی خانواده سرگرمی سالم و عسل خسروی با طرح گنج ایران و باستان در گروه فرهنگی هنری در طراحی خانواده تاریخ ایران به رتبه برتر کشوری در این جشنواره دست یافتند.
وی تاکید کرد: مهدی کافیه نیز که مسئولیت آموزشی کارگاه خلاقیت این دانش آموزان البرزی را در ایام تابستان بر عهده داشت با طرح گنج هاپیگان در گروه آموزشی و کمک آموزشی در طراحی خانوادگی فکری و هوشی موفق به کسب رتبه برتر در سومین جشنواره اختراعات تهران شد.
استان البرز حدود 463 هزار دانش آموز دارد.





منبع : پیام آشنا البرز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار