مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: کتاب « همدلی برای حفظ محیط‌زیست» توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان منتشر شد.
کد خبر: ۵۱۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 18 October 2017
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: کتاب « همدلی برای حفظ محیط‌زیست» توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان منتشر شد.

به گزارش مهر؛ محمدرضا محمدی گفت: کتاب «همدلی برای حفظ محیط زیست» توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان منتشر شد.

وی افزود: این کتاب دربرگیرنده متن تمامی تفاهم نامه های منعقد شده از سوی این اداره کل با ۳۲ نهاد و دستگاه اجرایی استان همدان بوده و در ۹۳ صفحه چاپ شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان بیان کرد: مواجهه با معضلات گوناگون موجود در عرصه محیط زیست، به طور جدی نیازمند همراه ساختن آحاد جامعه و مسئولان است و اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان در راستای تمهید و گسترش فعالیت های مردمی و مدنی به ویژه توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد زیست محیطی و تولید سرمایه اجتماعی در این حوزه، کوشش کرده تا از ظرفیت حداکثری دستگاه های حاکمیتی به ویژه سازمان های دولتی بهره گیرد.

محمدرضا محمدی افزود: در این راستا نسبت به انعقاد تفاهم نامه با ۳۲ دستگاه و نهاد اقدام شده که امکان گسترش آن به بسیاری از مراکز و سازمان های دیگر وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تمرکز بر استفاده از این ظرفیت بتوان از رهگذر این تفاهم نامه ها، زمینه غلبه بر مشکلات موجود زیست محیطی را بیش از پیش فراهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار