استاندار البرز با اشاره به اینکه توسعه و حمایت از طرح های دانش بنیان، تاکید مقام معظم رهبری و دولت است و از این رو همه دستگاه ها باید برای معرفی ظرفیت های شرکت های دانش بنیان وارد میدان شوند، گفت: به همین منظور نیز کارگروه بررسی موانع شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد در استان تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 18 October 2017
به گزارش تابناک : دکتر محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از استارت آپ ها و مراکز رشد،در پارک علم و فناوری استان گفت: بجهت اهمیت شرکت های دانش بنیان،بازدیدی از این نمایشگاه داشتیم تا ماحصل تلاش های جهادگران محققان را که با حمایت بخش خصوصی اجرایی شده است شاهد باشیم.
استاندار البرز با تاکید بر توسعه حمایت ها از شرکت های دانش بنیان افزود: بمنظور رفع موانع فرا روی محققان، کارگروهی به دبیری پارک علم و فناوری تشکیل خواهد شد تا مراکز رشد و شکوفایی گسترش پیدا کند.
وی بیان کزد:با حضور روسا و مدیران، مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان بررسی و نسبت به رفع دغدغه ها اقدام خواهد شد.
استاندار البرز در ادامه با تاکید بر اینکه حمایت از علوم دانش بنیان و فناورانه مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت است،گفت: رهبر معظم انقلاب نیز یکی از بحث های محوری در اقتصاد مقاومتی را به موضوع حمایت از شرکت های فناور اختصاص داده اند و ما نیز در استان در قالب جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به این مهم خواهیم پرداخت.
وی افزود: با تلاش مسولان و همه کسانی که در بخش دولتی و خصوصی فعال هستند، باید آخرین تحقیقات محققان داخلی معرفی و زمینه فروش آنها فراهم شود.





منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار