سرمربی استقلال گفت: ما در استقلال باید خیلی کارها انجام بدهیم و کار در استقلال راحت نیست.
کد خبر: ۵۱۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 19 October 2017

به گزارش تابناک : وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری بازی تیمش مقابل نساجی در جام حذفی گفت: شفر در ابتدای این نشست اظهار داشت: بابت تأخیر عذرخواهی می‌کنم. ما در استقلال باید خیلی کارها انجام بدهیم و کار در استقلال راحت نیست. (به شوخی گفت) می‌خواهید برای همه چای و شکلات سفارش بدهم امیدوارم که برسد ولی هنوز نرسیده است. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: وقتی در جام حذفی مقابل یک تیم پایین‌تر از خودمان باید بازی کنیم کار بسیار سختی داریم، من بازی‌های خیلی زیادی را در جام حذفی تجربه کردم، آن هم مقابل تیم‌های پایین‌تر و همیشه به بازیکنان تیم هایم گفته‌ام که از دقیقه اول محکم و سفت بازی کنند نه اینکه حریف را دست کم بگیرند. 

وی افزود: ما باید خودمان را به خوبی نشان بدهیم و بعد از بازی هفته گذشته مقابل فولاد مسائل فنی را تمرین کردیم. هر چیزی که در گذشته اتفاق افتاده، خوب نبوده و ما باید تمرکز کنیم تا به هدفمان برسیم. کار تیم ما در فاز دفاعی مقابل فولاد بسیار خوب بود و گلر ما فقط یک واکنش داشت، اما مشکل استقلال اینجا است که باید چگونگی حمله کردن را یاد بگیرد. فردا باید ببینیم کدام بازیکن خوب کار می کند و چه عملکردی دارد. 

وی ادامه داد: به هوادارانمان هم باید بگویم آنها می دانند که بهترین باشگاه های دنیا هم فراز و نشیب دارند. من هم اینجا آمده‌ام و سعی می‌کنیم تا تیم را به جایگاهی که لیاقتش دارد و به بالا برگردانیم. احساس می کنم هواداران ما، ما را حمایت می‌کنند و این حمایت فقط در زمانی نیست که تیم در بالا و اوج قرار دارد و وقتی که مشکل هم داریم، آنها ما را حمایت می‌کنند. ما همیشه به هوادارانمان اطمینان داریم. 

شفر در مورد اینکه چه زمانی می‌تواند استقلال را به اوج برگرداند و از او هم انتقاد می‌شود، گفت: ۸۰ درصد فوتبال در ذهن شماست. حتماً بازی‌های قبل تیم را دیده‌اید. می دانم که بازیکنان ما خیلی پا به توپ حرکت می‌کنند و دریبل می‌زنند و همین حرکت زیاد با توپ در خط هافبک باعث می‌شود که ما توپ های زیادی را از دست می‌دادیم. باید روی این مسئله خیلی خیلی کار کنیم و وقتی بازیکنی صاحب توپ می‌شود، بازیکن دیگر روی دستش بیاید و با او حرکت کنیم و به او پاس بدهیم. تغییر دادن ذهنیت بازیکنان یک روزه و دو روزه نیست و نیاز به زمان دارد.






منبع : بولتن نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار