تسنیم:تیم استقلال موفق شد مقابل تیم دسته اولی نساجی قائمشهر پیروز شود و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.
کد خبر: ۵۱۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸ 20 October 2017
 تیم‌های استقلال و نساجی قائمشهر از ساعت 16:45 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار به پیروزی 2 بر یک استقلال انجامید. گل‌های استقلال را فرشید اسماعیلی در دقیقه 28 و علی قربانی در دقیقه 59 به ثمر رساندند. تک گل نساجی هم توسط محمد اوسانی در دقیقه 71 وارد دروازه استقلال شد.

ترکیب استقلال:  سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری (1+90 - لئاندرو پادوانی)، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی (80 - فرشید باقری) و علی قربانی (78 - سجاد شهباززاده).

ترکیب نساجی:  مجتبی روشنگر، مهرداد عبدی، مرتضی غلامعلی تبار، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی اکبر فرهنگ (60 - محمد اوسانی)، حسین کریمی (64 - رحمان جعفری)، محمود شفیعی، محمد آشتیانی، احسان پیرهادی و مجتبی محبوب مجاز.

این پیروزی، نخستین پیروزی استقلال با وینفرد شفرِ آلمانی بود. آخرین پیروزی آبی‌پوشان به چهارم مهرماه برمی‌گردد که این تیم با هدایت میک مک درمورت توانست در رشت بر سپیدرود غلبه کند. با این نتیجه، استقلال پس از 28 روز توانست رنگ پیروزی را ببیند.

موعود بنیادی‌فر کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او به میلاد زکی‌پور، وریا غفوری و سرور جپاروف از استقلال و مهرداد عبدی، احسان پیرهادی، حسن نجفی و مجتبی محبوب‌مجاز کارت زرد نشان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :