لنده میزبان مسابقات کشتی فرنگی استان:
ورزش این شهرستان ماه هاست که سکرت و هیات های ورزشی شرایط ایده آل ندارند، این شرایط خود مهمترین دلیل بر رد برگزاری مسابقات درسطح استانی به میزبانی شهری است که هیچگونه آمادگی نداشته باشد.
کد خبر: ۵۱۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 20 October 2017
 به گزارش تابناک کهگیلویه وبویر احمد از لنده ورزش این شهرستان ماه هاست که سکرت و هیات های ورزشی شرایط ایده آل ندارند، این شرایط خود مهمترین دلیل بر رد برگزاری مسابقات درسطح استانی به میزبانی شهری است که هیچگونه آمادگی نداشته باشد

شهرستانی که هیات های ورزشی آن کوچکترین امکانات سخت افزاری برای تمرین کردم را ندارد. در دو فصل تابستان وزمستان درسخت ترین شرایط ورزشکاران رشته های سالنی تمرین میکنند،هیات های ورزشی نیاز به ساماندهی دارند به یکباره میزبان مسابقات کشتی استانی را می پذیرد .

بنابراین گزارش جدایی از مشکلات هیات های ورزشی لازم است اشاره شود اداره ورزش وجوانان این شهرستان کمتر از یک ماه است تغییر مدیریتی درآن ایجاد شده است و
لذا،اولین اقدام این اداره دراجرای مسابقات کشتی استانی جایی تامل دارد.
 
مسابقاتی که با  کشتی گیران فرنگی در 10 وزن از مناطق مختلف استان به مناسبت هفته تربیت بدنی درسالن کشتی لنده با حضور ورزشکاران و برخی ازمسئولان این شهرستان برگزارشد.

دراین رقابتها بیش از 60 کشتی گیر از شهرهای بهمئی، بویراحمد، گچساران ،کهگیلویه و لنده در 10 وزن شرکت که با توجه به سابقه درخشان کشتی شهرستان لنده درسنوات گذشته قرار نگرفتن این شهرستان درمیان تیم های برتر ازمیان پنج منطقه برای مردم این شهرستان توجیه منطقی ندارد وجاداشت مدیریت تازه کار ورزش دراین شهرستان منتظر می ماند تا این هیات برای برگزاری چنین مسابقه ای آمادگی پیدا و سپس اقدام به برگزاری مسابقه ای دراین سطح میکرد.

ازنکات قابل تامل ذکر نام خانه کشتی برای شهرستان لنده است که به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان درفضای مجازی این شهرستان آورده شده است این مسابقات به میزبانی هیات کشتی لنده درمحل خانه کشتی و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده برگزارشد و درپایان مناطق سوق ،گچساران،بویراحمد موفق شدند به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است بنابرپیام های ارسالی از سوی روابط عمومی ورزش و جوانان درفضای مجازی آورده شده است این مسابقات در محل خانه کشتی لنده برگزار شده است درحالی که این مسابقات درسالن فوتسال  لنده برگزارشد واینکه این سالن را به عنوان خانه کشتی ازآن یادکردند جایی سوال دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار