بدنبال اطلاع رسانی کاربران از دریافت هزینه هنگام ارسال پیامک به سامانه ۱۹۵ که قرار بود رایگان باشد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تایید این موضوع، از بازگشت هزینه‌های دریافت‌ شده به حساب مشترکان در روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 21 October 2017
به گزارش تابناک : درحالی که مقرر شده بود، پیامک ارسالی به سامانه ۱۹۵ که برای رسیدگی به شکایات پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی راه‌اندازی شده بود رایگان باشد، با گذشت چند روز کاربران از اخذ هزینه هنگام ارسال پیامک به این سامانه خبر دادند.

در این ارتباط، «محمدجواد آذری جهرمی» در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به هزینه اخذ شده نوشت: گزارشی از دوستان درخصوص اخذ هزینه از پیامک‌های ارسالی به شماره ۱۹۵ دریافت کردم و پس از بررسی متوجه صحت گزارش شدم. متاسفانه به دلیل پیکره‌بندی اشتباه در سامانه این هزینه کسر می‌شد.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بنا بر اعلام اپراتورهای اول و دوم، از ساعت ۲۳ شب 

گذشته این ایراد برطرف شده و هزینه‌های کسر شده نیز طی چند روز آینده عودت داده خواهد شد. ایراد در اپراتور سوم هم تا فردا (شنبه) حل می شود.

آذری جهرمی با قدردانی از مردمی که پیگیر بودند و اشکال موجود را منعکس کردند، افزود: تاکنون40 هزار پیامک به این سامانه واصل که نیم آن به صورت صحیح ارسال شده و از مجموع گزارش های دریافتی نیز، سیم کارت های مزاحم بسیاری شناسایی و مسدود شده است.

وی یادآور شد که جزئیات آماری به زودی از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام خواهد شد.

به گفته جهرمی، فاز اول این سامانه برای پیامک های ارسالی از طریق شماره های همراه بود که به زودی قابلیت دریافت گزارش برای شماره های ثابت و شماره های مراکز ارسال پیامک فعال خواهد شد.





منبع : اکوتیتر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار