در اتفاقی تاسف بار، غفلت مسئولان موجب شده تا جاده قیامدشت به حصار امین بدون هیچگونه روشنایی و علائم مخصوص رانندگی در شب، محل عبور و مرور خودروها باشد.
کد خبر: ۵۱۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 21 October 2017
به گزارش تابناک : رانندگی در شب الزامات خاص خود را دارد. علاوه  بر اینکه خودرو باید دارای شرایط رانندگی در شب مانند چراغ های سالم باشد، راننده نیز باید توانایی رانندگی در تاریکی را داشته باشد.
البته این موارد شرط لازم است و کافی نیست بلکه جاده نیز باید شرایط مناسب داشته باشد. از جمله این شرایط می توان به خط کشی و علائم هشداردهنده اشاره کرد.
اما متاسفانه در جاده قیامدشت به حصار امین در محدوده خاوران هیچگونه از مواردی که جاده را آماده رانندگی در شب می کند وجود ندارد.
این جاده فاقد هرگونه علامت هشداردهنده بوده و همچنین از روشنایی نیز بی بهره است. رانندگان در شب های طولانی پاییز و زمستان مجبور هستند در تاریکی مطلق در جاده قیامدشت- حصار امین رانندگی کنند و همین موضوع خطر بروز تصادفات را افزایش می دهد.
با نزدیک شدن فصل زمستان و آغاز بارندگی ها نیز خطر رانندگی در این جاده بیشتر می شود و لغزندگی جاده می تواند زمینه ساز بسیاری از حوادث شود.
تاریکی مطلق این جاده همچنین می تواند برای عابران پیاده نیز حادثه ساز شود و جان مردم را به خطر بیندازد. از طرف دیگر می تواند موجبات افزایش بزه در این مسیر را فراهم کرده و به سارقان و زورگیران مجال فعالیت بیشتر دهد.
همچنین این جاده و تاریکی مطلقی که دارد محل خوبی برای پنهان کردن اجساد به شمار می رود.
با توجه به تبعات منفی که تاریکی برای این مسیر دارد بهتر است مسئولان هرچه سریعتر به فکر حل این مشکل باشند.






منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار