سامانه سهام عدالت به مدت 3 روز به منظور بروز رسانی سیستم و تغییرات لازم از دسترس خارج می شود.
کد خبر: ۵۱۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 22 October 2017
به گزارش تابناک : سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه شماره 8 خود اعلام کرد: پایان مهلت یک ماه تمدید شده برای تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت توسط مشمولان 30 مهرماه امسال خواهد بود و این زمان از نظر قانونی امکان تمدید نخواهد داشت.
این سازمان با صدور اطلاعیه شماره 8 خود در تاریخ 30/7/1396 اعلام کرد: بر اساس مقررات مشمولان سهام عدالت تا پایان 31 شهریور سالجاری فرصت داشتند صورت حساب خود را از سامانه سهام عدالت دریافت و پس از آگاهی از ارزش سهامشان، در صورت تمایل نسبت به تسویه مانده بدهی اقساط خود اقدام کنند که البته این مهلت با تصویب شورای عالی اصل 44 به مدت یک ماه دیگر و تا پایان مهرماه جاری تمدید شد.
بنابراین ساعت 24 امروز،30/7/1396 آخرین مهلت برای تسویه مانده بدهی اقساط سهام عدالت مشمولین بوده و پس از این مهلت به هیچ وجه امکان پرداخت مانده بدهی اقساط مشمولان از طریق شعب بانک ملی ایران و یا سایر روشهای پرداخت اعلام شده وجود نخواهد داشت.
شایان ذکر است سامانه سهام عدالت با پایان یافتن مهلت قانونی تسویه اقساط سهام عدالت توسط مشمولین به مدت 3 روز به منظور بروز رسانی سیستم و اعمال اصلاحات لازم، از دسترس عموم مشمولین خارج خواهد شد اما پس از این تاریخ مجددا امکان ثبت شماره شبا، رویت صورتحساب و سایر خدمات این سامانه برای مشمولین عزیز فراهم خواهد شد.





منبع : اقتصاد آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار