در روزهای بدون طارمی، نعمتی جور این بازیکن را می‌کشد. سیامک نعمتی طلایی‌ترین تعویضی فصل جدید لیگ برتر است.
کد خبر: ۵۱۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 23 October 2017
به گزارش تابناک : بازیکنی که فقط ۱۷۵ دقیقه پیراهن پرسپولیس را پوشید ولی چهار حرکت تاثیرگذار داشت. نعمتی در این هفته‌ها جای خالی طارمی را پر کرده و در غیاب او، خوب پنالتی می‌گیرد. سیامک نعمتی در سه مسابقه اخیر پرسپولیس، دو بار بازیکن حریف را مجبور کرد که در محوطه جریمه روی او خطا کنند. پنالتی‌ای که سیامک روز قبل از نفت تهران گرفت، چهارمین تاثیر مهم او در پرسپولیس بود.

سیامک نعمتی در اولین دیدار این فصل پرسپولیس، برای تیم‌اش یک پنالتی گرفت. نعمتی که در دقیقه ۷۲ به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، یک پنالتی گرفت تا فرشاد احمدزاده آن‌را گل کند و پرسپولیس برنده سوپرجام شود. سیامک در اولین بازی لیگ پرسولیس غایب بود و در هفته دوم مقابل تراکتورسازی هم فقط سه دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. سیامک در هفته سوم در دقیقه ۸۵ بازی با نفت تهران وارد زمین شد و سه دقیقه بعد به مهدی طارمی پاس گل داد. ۹ دقیقه جلوی سیاه‌جامگان، دو دقیقه با گسترش‌فولاد، ۳۲ دقیقه هم در بازی با پیکان در مسابقه حضور داشت. در هفته نهم بازی با استقلال‌خوزستان اولین دیداری بود که نعمتی به عنوان بازیکن فیکس پرسپولیس به زمین رفت. دیداری که سیامک با خطای کولی‌بالی متوقف شد و یک پنالتی-اخراج از حریف گرفت. نعمتی در آسیا هم فقط یک دقیقه جلوی الهلال بازی کرد. 

نفت تهران شیرین‌ترین حریف نعمتی در لباس پرسپولیس است. تیمی که این فصل در سه جام مختلف با پرسپولیس بازی کرد و نعمتی هم در هر سه جام جلوی این تیم تاثیرگذار بود. نعمتی در سوپرجام و جام حذفی از نفت تهران پنالتی گرفت و در لیگ برتر هم مقابل این تیم تنها پاس گل فصل‌اش را داد.

آمار سیامک نعمتی در پرسپولیس

نفت تهران

۱۶ دقیقه

۱ پنالتی

تراکتورسازی

۳ دقیقه

-

نفت تهران

۵ دقیقه

۱ پاس‌گل

سیاه‌جامگان

۹ دقیقه

-

گسترش‌فولاد

۲ دقیقه

-

پیکان

۳۲ دقیقه

-

استقلال‌خوزستان

۸۹ دقیقه

۱ پنالتی

الهلال

۱ دقیقه

-

نفت تهران

۱۸ دقیقه

۱ پنالتی





منبع : آی اسپورت 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار