کد خبر: ۵۱۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 23 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به دستورکار این کمیسیون گفت: موضوع تعلیق عضو زرتشتی شورای شهر یزد درصورت عدم نتیجه‌گیری در شورای حل اختلاف استان به شورای حل اختلاف کشور ارجاع می‌شود.
پروانه مافی در تشریح جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون، طرح دهیاری ها مورد بررسی قرار گرفت و مخالفان و موافقان به طرح نظرات خود پرداختند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مخالفان مورد اصل 75 قانون اساسی را مطرح می کردند و موافقان بر این عقیده بودند که صرفا چند ماده با اصل 75 مغایر است که در نهایت رأی گیری شد و این طرح در کمیسیون رأی نیاورد.
وی ادامه داد: در ادامه جلسه درباره وضعیت سپنتا نیکنام عضو به تعلیق درآمده شورای شهر یزد مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان نظرات خود را مطرح کردند و در نهایت نتیجه بر این شد که مشکل تعلیق به شورای حل اختلاف استان برود و اگر آنجا حل نشد به شورای حل اختلاف کشور ارجاع شده و رسیدگی شود.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان جلسه منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه حضور یافت و بعد از تشریح برنامه های خود به سوالات نمایندگان پاسخ گفت.
خانه ملت 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار