معاون استاندار قزوین:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: تکمیل فاز دوم زائرسرای راهیان نور استان قزوین در خرمشهر به 820 میلیون تومان اعتبار نیازمند است که نسبت به تکمیل این فاز باید تدابیر لازم اتخاذ شود.
کد خبر: ۵۱۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 23 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد در جلسه پیگیری احداث فاز دوم زائرسرای راهیان نور استان قزوین در خرمشهر که ظهر امروز در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین برگزار شد با بیان اینکه راه‌اندازی فاز نخست زائرسرای راهیان نور استان با همکاری دستگاه‌های مربوطه اجرا و احداث شود، اظهار داشت: برای تکمیل فاز دوم این زائرسرا نیازمند اعتبارات لازم هستیم که می‌طلبد برای تأمین آن تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی افزود: فضاهایی که در زائرسرای راهیان نور استان قزوین در خرمشهر پیش‌بینی شده است چندمنظوره بوده که می‌تواند خدمات شایانی را در ایام مختلف سال به ویژه در ایام اربعین به زائران ارائه دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین مطرح کرد: تکمیل فاز دوم این زائرسرا به 820 میلیون تومان اعتبار نیازمند است که نسبت به تکمیل این فاز باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

فرخزاد یادآور شد: زائرسرای راهیان نور استان قزوین دارای ویژگی‌های بسیاری بوده به‌گونه‌ای که این زائرسرا دارای موقعیت و فضای ویژه‌ای نسبت به زائرسراهای دیگر استان‌ها است.

این مسؤول اضافه کرد: برای فاز نخست زائرسرای راهیان نور استان قزوین در خرمشهر بیش از چهار میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که امیدواریم برای تکمیل فاز دوم هم برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت گیرد تا بتوان برای مراسم اربعین از ظرفیت این زائرسرا به نحو احسن استفاده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار