رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از اعزام تیم پزشکی ۱۰۰ نفره این استان به کربلا در ایام اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 23 October 2017
به گزارش تابناک : دکتر جلال غفارزاده اظهار کرد: این تیم پزشکی شامل پزشک و پرستار می شود و در قالب ۲ کاروان در ایام اربعین به کربلا اعزام می شوند.

دکتر جلال غفارزاده با اشاره به ایام اربعین سال جاری اظهار داشت : اولین کاروان در تاریخ ۱۳ و کاروان دوم ۱۶ آبانماه اعزام می شودو در موکب سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در شهر کربلا مستقر می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه استقبال جامعه پزشکی برای شرکت در اردوهای جهادی خوب بوده اضافه کرد: نزدیک به ۸۰ پزشک در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار استان البرز اعزام شده اند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز با بیان اینکه در این اکیپ ها پزشک عمومی، پزشک های تخصصی، آزمایشگاه و توزیع دارو وجود داشت ادامه داد: این اکیپ ها در مناطق محروم و کم برخوردار بسته های بهداشتی نیز توزیع کرده اند.

وی با اشاره به اینکه هر اکیپ ۲ پزشک عمومی، داخلی، اطفال، ارتوپد، زنان، چشم پزشک  و دندانپزشک اعزام میشدند، بیان کرد: همراه با این اکیپ ها ماشین یونیت سیار دندانپزشکی در مناطق به مدت ۳ روز برای ویزیت رایگان مستقر می شدو ارائه خدمت می کرد.

غفارزاده  با اشاره به اینکه در سال جاری ۲ کانون دیگر بسیج جامعه پزشکی در نوردیدگان و نظام پرستاری راه اندازی می شوند، بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی به دنبال این است که بیمارستان های دولتی به تنهایی به یک کانون تبدیل شود.






منبع : مهرکرج 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار