واکنش‌ها به تصمیم غیر منتظره و البته غیر رسمی کمیته اخلاق مبنی بر محرومیت بازیکنان استقلال و پرسپولیس موجب شده حضور آنها در دربی در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد.
کد خبر: ۵۱۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 23 October 2017
به گزارش تابناک : بعد از انتشار تصاویر قلیان کشیدن محسن مسلمان و وریا غفوری در فضای مجازی که حواشی زیادی به وجود آورد صبح روز یکشنبه خبری منتشر شد که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در اقدامی سریع با این دو بازیکن برخورد جدی داشته و آنها را از حضور در دربی روز پنج‌شنبه محروم کرده است.


جدا از مباحثی که طی روزهای اخیر پیرامون این موضوع حاشیه‌ای مطرح شده بود، اعلام این رای سنگین آن هم در آستانه جدال سرخابی‌ها موجب شد واکنش‌های زیاد و تندی علیه این حکم در کمتر از ۲۴ ساعت صورت بگیرد و عنوان شود بهتر بود این رای بعد از دیدار دو تیم به حالت اجرا درآید.


اما در حال حاضر نکته جالب توجه این است که طبق اعلام مسؤولان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس حکم محرومیت غفوری و مسلمان به این دو باشگاه ابلاغ نشده و آنها با وجود اعتراض به چنین رای و موضوعی که چرا در رسانه‌ها آمده نمی‌توانند از بازیکنان کلیدی خود بهره ببرند، از تصمیم رسمی کمیته اخلاق در این باره بی‌اطلاع هستند.


با توجه به مخالفت‌ها و اعتراض‌های گسترده‌ای که از سوی مدیران استقلال و پرسپولیس و هواداران‌شان و همچنین برخی مسؤولان و اهالی فوتبال صورت گرفته به نظر می‌رسد مثل روز یکشنبه، اصلا این حکم تا پیش از دربی روز پنج‌شنبه به دو باشگاه ابلاغ نشود؛ ضمن اینکه ظاهرا مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال نیز با وجود عدم اظهار نظر در این باره، با محرومیت مسلمان و غفوری در شرایط فعلی مخالف است.


با این وجود باید منتظر ماند و دید تا پیش از بازی استقلال و پرسپولیس این حکم به باشگاه‌های سرخابی ابلاغ می‌شود یا کمیته اخلاق تصمیم دیگری مد نظر دارد و به دنبال اجرایی کردن آن پس از دربی است.





منبع : ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار