رئیس دانشگاه جهرم از توابع استان فارس گفت: این دانشگاه با استفاده از سرمایه گذاری یک شرکت اتریشی، نیروگاه گازی تولید همزمان برق و حرارت (CHP) احداث می کند.
کد خبر: ۵۱۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸ 23 October 2017

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مسعود نادریان، روز دوشنبه درحاشیه بازدید مدیرعامل این شرکت اتریشی از دانشگاه جهرم افزود: این نیروگاه گازی با ظرفیت تولید 25 مگاوات برق برای فروش به شبکه، درآمدزایی و تولید همزمان آب گرم برای استفاده های صنعتی و تحقیقاتی با استفاده از پیشرفته ترین فناوری حال حاضر اروپا در اراضی پردیس دانشگاه جهرم ساخته می شود.
وی، به میزان سرمایه گذاری این شرکت اتریشی برای اجرای این طرح اشاره ای نکرد.
نادریان بیان داشت: در نشستی که با حضور مدیر عامل این شرکت اتریشی در معاونت برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای فارس به عنوان مشاور اجرایی این طرح برگزار شد، مقرر شد برای ساخت این نیروگاه از نیروهای بومی استفاده شود.
آدولف وینتر، مدیرعامل این شرکت اتریشی نیز که برای بار دوم به دانشگاه جهرم سفر کرده است در بازدید از این دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از سرمایه گذاری در محیطی علمی و عام المنفعه، پیشرفت های کیفی، کمی و میزان تغییرات در پردیس این مرکز علمی و همچنین فضاهای فیزیکی ایجاد شده در آن را ظرف یک سال اخیر، موجب شگفتی دانست. 
شهرستان جهرم در فاصله 186 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار