معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به استقرار ۱۲ کیلومتر از متروی کرج در فردیس، گفت: راه‌اندازی متروی کرج کاهش ترافیک فردیس را در پی دارد.
کد خبر: ۵۲۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 06 November 2017
به گزارش تابناک : خسرو ارتقایی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم معارفه شهردار فردیس که در سالن ولایت این شهرستان برگزار شد، بابیان اینکه شهردار فردیس با حکم وزیر کشور کار خود را آغاز می‌کند، اظهار کرد: شهردار مدیر اجرایی شهر بوده و انتظارات از وی بالا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به ضعف زیرساختی در شهرداری منطقه سه و ۱۰ کرج، گفت: سرانه‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و غیره در شهرستان فردیس بسیار پایین است، برای حل این مشکل نیازمند همکاری همه‌جانبه هستیم.

ارتقایی با تأکید بر اینکه اگر نیت خدمت‌رسانی به مردم باشد، قطعاً پیشرفت حاصل می‌شود، گفت: فراز و نشیب‌هایی که در شورای شهر فردیس برای انتخاب شهردار پیش آمد دور از ذهن نیست، اتفاقی معمولی است که در هر شهرستانی ممکن است پیش آید.

وی بابیان اینکه شهردار باید تیمی متخصص و متعهد را برای خدمت‌رسانی به مردم انتخاب کند، تأکید کرد: اگر پیشنهادی برای به‌کارگیری فردی در شهرداری به شهردار می‌شود، باید درباره آن تحقیق کند، زیرا چشم امید به شهردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه همه برای پیشرفت کشور تلاشی کنیم، افزود: شهردار فردیس فرد متخصصی است که مورداطمینان شورای شهر فردیس قرارگرفته است.

ارتقایی در ادامه گفت: علی‌رغم تنگناهای مالی پروژه بیمارستان فردیس در حال پیشرفت است و مسئولان نیز تمام سعی خود را برای توسعه شهری فردیس به خرج می‌دهند.

وی با اشاره به پروژه دو خط قطار شهری کرج، گفت: ۱۲ کیلومتر از این پروژه در شهرستان فردیس قرار دارد، لازم است مسئولان این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند زیرا این پروژه می‌تواند بار سنگین ترافیک تحمیلی به این شهر را کاهش دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از برگزاری نشستی باهدف تفکیک ادارات شهرستان فردیس و بودجه‌های تعریف‌شده برای این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای پیشرفت این شهرستان گام برداریم.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار