نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک نمایندگان واستاندار البرز با مسئولان باشگاه سایپا گفت: خواستار حضور کامل این باشگاه و رشته های ورزشی فعال آن در البرز هستیم
کد خبر: ۵۲۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 06 November 2017
به گزارش تابناک : محمدجواد کولیوند اظهار کرد: پس از دستور وزیر صنعت در خصوص بازگشت سایپا به البرز جلسه ای در این خصوص با حضور مدیران باشگاه برگزار شد و در آن جلسه خواسته خود مبنی بر انتقال کامل باشگاه به البرز را ارائه کردیم.

وی افزود: اینکه به مانند گذشته تنها یک تیم فوتبال را به البرز بیاوریم به نتیجه ای نخواهیم رسید بلکه باید با انتقال فعالیت های کامل و در اختیار گذاشتن امکانات سخت افزاری زمینه ساز استقرار کامل و درست باشگاه سایپا  واجرای فرایند استعدادیابی وساختار سازی در کرج باشیم.

نماینده کرج در خانه ملت تصریح کرد: در گذشته این رویه پیاده نشد و در نهایت سایپا پس از ۱۰ سال به یکباره از کرج رفت واین احتمال وجود دارد تا باردیگر و پس از مقطعی دوباره این باشگاه کرج را رها کند.

کولیوند با بیان اینکه علیرغم نگاه های مثبت موجود در سطوح بالا مدیرعامل مجموعه ورزشی سایپا مخالف این انتقال است گفت: به نظرم با وجود باشگاهی به نام اُکسین در البرز باید تمرکز وحمایت مان را بر روی این تیم بگذاریم و در جهت تبدیل شدن به یک باشگاه بومی و مردمی حمایت های لازم را صورت دهیم.

وی در پایان گفت: صحبتی را با مدیر باشگاه اُکسین داشته ایم ومجموعه استان هم نظر مثبتی روی این باشگاه دارند و امیدوارم ظرفیت های بالای ورزش البرز توسط این باشگاه شکوفا شود.






منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار