مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،درحاشیه بازدید از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، از نقش آفرینی خوب خانه مطبوعات استان در این نمایشگاه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 06 November 2017
به گزارش تابناک : علی خیلدار با بيان اين خبر اظهار كرد: خانه مطبوعات البرز با حضور بیش از 85 نشریه مکتوب در سه سطح منطقه ای، ملی و استانی و 50 پایگاه خبری و 4 نمایندگی روزنامه های سراسری توانسته در بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات به خوبی نقش آفرینی کنند.
وي تصريح كرد: اجرای تئاتر خیابانی با موضوع اهمیت مطالعه نشریه و مسابقه عکاسی ، برگزاري مسابقه نقاشي براي كودكان ، نشست هاي تخصصي حقوق رسانه ، كارگاه آموزشي مختلف ، نشست هاي خبري با حضور مسئولين كشوري و استاني از جمله فعالیتهای غرفه خانه مطبوعات البرز در حاشیه این نمایشگاه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرزگفت: غرفه خانه مطبوعات البرز در چند روز گذشته از پر تردد ترین غرفه های نمایشگاه به  شمار رفته به گونه ای که تحسین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از غرفه مطبوعات را به همراه داشت.
خيلدار بيان كرد:خانه مطبوعات البرز برای اولین بار در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات دارای غرفه ویژه است كه روزانه تعداد زيادي از مديران استاني ميهمان اين غرفه هستند.





منبع : گیتی آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار