رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: ۵۵۰ خادم البرزی در ۶ نقطه مسیر پیاده روی از زائران اربعین پذیرایی می کنند.
کد خبر: ۵۲۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 08 November 2017
به گزارش تابناک : سلیمان شکری اظهار کرد: موکب های استان البرز در مسیر پیاده روی نجف وکربلا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با افزایش زائران البرزی در همایش اربعین، امسال به استان البرز سهمیه پذیرایی از ۳۵ هزار نفر واگذار شده است افزود: شهروندان البرزی حضور پرشوری در همایش اربعین امسال دارند.

وی دلیل خدمت رسانی بی وقفه در موکب ها و خستگی ناپذیری خادمان اربعین حسینی را عشق به اهل بیت اعلام کرد و گفت: از مجموع خادمان  البرزی حاضر در برنامه امسال ۱۲۰ نفر از کارکنان شهرداری کرج نیز در همایش اربعین به زائران خدمات دهی می کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با بیان اینکه روزانه ۳۴ هزار پرس غذا میان زائران اربعین حسینی توزیع می شود، خاطرنشان کرد: از روز سه شنبه حرکت از ایران به سمت کربلای معلی به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

شکری با بیان اینکه شهروندان البرزی پس از استان تهران پیشرو خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند، تاکید کرد: استان البرز یکی از استان های مهم خدمات رسان به زائران در نجف اشرف است و در آبرسانی شهر نجف نقش برجسته ای دارد.

وی با بیان اینکه ضریح حبیب ابن مظاهر در استان البرز ساخته شده است، از واگذاری ساخت ۶ صحن حضرت زهرا (س) به استان البرز خبر داد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در پایان با بیان اینکه همه استان های کشور برای ساخت پروژه بزرگ صحن حضرت زهرا (س) مشارکت داشته اند، خاطرنشان کرد: ۶۰۰ متخصص در بخش های مختلف برای مشارکت در این پروژه از این استان اعزام شده اند.





منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار