معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از احداث ۲ خانه جوان جدید در کرج وفردیس به عنوان اولویت های سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 12 November 2017
به گزارش تابناک : قدرت الله شمیرانی اظهار کرد: اعتبار لازم برای احداث این ۲ خانه جوان از محل اعتبارات ارزش افزوده تامین شده است.

وی تصریح کرد: در صورتی که مسکن وشهرسازی زمین های مورد نیاز برای اجرای پروژه را تامین کند آمادگی داریم به سرعت احداث آنها را شروع کنیم.

شمیرانی با بیان اینکه در مجموع یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای احداث دو خانه جوان در فردیس وکرج اختصاص یافته است گفت: در حال حاضر یک خانه جوان در کرج فعال است و سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در آن مستقر هستند.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز دیگر اولویت این معاونت در سال ۹۶ را تشکیل  وهدایت سازمان های مردم نهاد با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در حاشیه شهرها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این بخش ظرفیت خوبی داریم  وامید می رود با مشارکت سمن ها بتوانیم اقدامات خوبی در این بخش داشته باشیم.

شمیرانی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین مبنی بر اینکه مهمترین چالش های پیش روی جوانان در استان البرز چیست گفت: به ترتیب اشتغال، ازدواج و تهدیدات فضای مجازی را می توانم عنوان کنم که نیاز است با هم افزایی مجموعه دستگاه های مرتبط با جوانان در جهت رفع کاستی ها حرکت کنیم.

وی در پایان با تاکید براینکه توجه به حوزه جوانان نیاز به تصویب قوانین با ظرفیت بیشتر دارد گفت: برای اینکه بتوانیم در بخش جوانان ومشکلات موجود اقدامات موثرتری صورت دهیم نیاز است دستگاه های مرتبط الزام بیشتری به مشارکت داشته باشند واین مهم با تصویب قوانین جدید و یا الحاقیه به قوانین موجود میسر است.





منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار