فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری ۲۰ نفر از اعضای باند جاعلان و کلاهبردارن ۱۵۰ میلیارد تومانی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 12 November 2017
به گزارش تابناک : سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان ۲۰ نفر از اعضای باند جاعلان و کلاهبرداران که اقدام به کلاهبرداری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان کرده بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: دو نفر با در دست داشتن یک وکالت به یکی از بانک های کرج مراجعه و درخواست برداشت مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان می کنند که با توجه به مبلغ بالای درخواستی به رئیس بانک ارجاع داده می شوند.

وی گفت: حساب بانکی متعلق به دو برادر است که در هنگام افتتاح حساب یکی از شرایط برداشت از حساب را مراجعه حضوری صاحبان حساب اعلام که هویت آنان نیز برای رئیس بانک کاملاً مشخص بوده است.

فرمانده انتظامی البرز تاکید کرد: رئیس بانک مورد نظر به افرادی که برای برداشت پول به بانک مراجعه کرده بودند مظنون و پس از استعلام از صاحبان حساب و مطلع نبودن آنها از این امر موضوع را به پلیس اعلام می گذارد.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ شهرستان کرج به بانک مورد نظرمراجعه و پس از دستگیری افراد مظنون برای رسیدگی تخصصی به موضوع، پرونده به همراه متهمان به پلیس آگاهی ارجاع می یابد.

سردار محمدیان گفت: با توجه به جعلی بودن مدارک اخذ شده از این افراد و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ نتیجه و احتمال گستردگی آن پرونده برای رسیدگی بیشتر به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: نظر به نتیجه استعلامات که حاکی از آن بوده وکالت ارائه شده جعلی و صاحبان حساب نیز آن را مورد تایید خود قرار نداده بودند و با شواهد موجود متهمان به ناچار لب به اعتراف گشودند.

فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: متهمان در اعترافات خود گفتند افرادی که وکالت به نام آنها بوده است خودشان را از قبل با ما هماهنگ و مدارک هویتیمان را گرفته و در دفتر خانه وکالت جعلی برای دریافت وجه به نام ما صادر کردند تا پس از دریافت وجه مربوطه از بانک، مبلغ سه میلیارد تومان به عنوان دستمزد به ما بدهند.

وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مقامات قضایی و با همکاری افراد دستگیر شده، دیگر متهمتن پرونده نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه پلیس تمام توان خود را برای مقابله با مجرمان در استان بکارگیری می کند، گفت: مجرمان باید دست از اقدامات مجرمانه خود بردارند چرا که چشمان بیدار پلیس همواره ناظر بر اعمال آنهاست و به زودی در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.





منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار