مشاور قانونگذاری کاخ سفید اعلام کرده که رئیس‌جمهور آمریکا معتقد است در حال حاضر بزرگترین تهدیدی که آمریکا با آن مواجه است، توسعه تسلیحات هسته‌ای در کره شمالی است و نه مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال گذشته آمریکا.
کد خبر: ۵۲۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 13 November 2017
به گزارش تابناک :  «مارک شورت» مدیر امور قانونگذاری کاخ سفید اعلام کرد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا معتقد است تهدید تسلیحات هسته‌ای کره شمالی بسیار بزرگتر از مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا است.

مشاور حقوقی و قانونگذاری کاخ سفید تأکید کرده که رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد با روسیه همکاری کند تا با این تهدید مقابله کند.

این مقام کاخ سفید این اظهارات را در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا ترامپ ارزیابی نهادهای اطلاعاتی آمریکا درباره تلاش مسکو برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را پذیرفته است، مطرح کرد.

شورت گفت: «ترامپ معتقد است پس از چندین سال تحقیقات با هزینه دهها میلیون دلاری مالیات‌دهندگان، هیچ مدرکی درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا پیدا نخواهد شد.»

وی افزود:«آنچه رئیس‌جمهور آمریکا سعی دارد انجام دهد، رسیدن به این شناخت است که بزرگترین تهدیدی که آمریکا با آن مواجه است توسعه تسلیحات هسته‌ای کره شمالی است و اینکه تسلیحات هسته‌ای کره شمالی بسیار بزرگتر از تهدید روسیه در خریدن چند آگهی تبلیغاتی فیس‌بوک در آمریکا است».





منبع : سی ان بی سی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار