مدیر کل راه و شهر سازی استان البرز گفت: ۱۳ هزار واحد مسکن مهر در این استان بدون متقاضی است واین موضوع یکی از مشکلات اصلی ما به شمار می رود.
کد خبر: ۵۲۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 13 November 2017
به گزارش تابناک : تقی رضایی  اظهار کرد: بالغ بر ۹۲ هزار واحد مسکونی در پروژه مسکن مهر برای استان البرز تعریف شده است که از این تعداد بالغ بر ۶۰ هزار واحد آن آماده شده است.

مدیر کل راه و شهر سازی البرز با اشاره به اینکه ازاین تعداد ۳۲ هزار واحد مسکونی آن در استان به اتمام رسیده است، گفت: بخش قابل توجهی از واحدهای احداث شده بدون متقاضی است که چالشی جدی محسوب می شود.

رضایی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی مسئول احداث واحدهای مسکونی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفراست گفت: شهرک اندیشه و شهرک ماهدشت نیز در این مجموعه می باشند ودر ۲۰ سال آینده پرونده شهرک های بالای ۲۵ هزارنفر در استان بسته می شود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل مسکن مهر البرزنبود متقاضی است، افزود: با آورده متقاضیان این واحدهای باقی مانده  کامل می شود وبه بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان البرز در پاسخ به سوال خبرنگار قدس در خصوص  اینکه نبود  امکانات جانبی از قبیل مدرسه، مسجد ومجتمع های تفریحی  ورفاهی در این عدم تقاضا تاثیر داشته است گفت: مدارس و مساجد ساخته شده است ولی برای آبادی یک شهرک مردم باید آنجا ساکن باشند و خدمات به تناسب آنها باشد که این مشکل در کل سایت های مسکن مهر دیده می شود.

وی افزود: دستگاه های متولی از جمله مدرسه ساز و اداره ورزش و جوانان به تناسب اعتباراتی که تخصیص یافته شده است در این مناطق  پروژه های خود را احداث می کنند، اما  به خاطر مشکلات تحریم و منابع نفتی در کشور این دستگاه ها نیز منابع مالی کافی نداشته اند و نتوانسته اند کار موثری صورت دهند.

رضایی در پایان گفت: در حال حاضر مدارس و مکان تفریحی در دست احداث است  ودر آینده با افزایش جمعیت به تناسب خدمات لازم دیگر هم تامین خواهد شد.






منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار