تولیدکننده آمریکایی هواپیما، بوئینگ خیلی زود حضور موفق خود را در نمایشگاه هوایی ۲۰۱۷ دوبی آغاز کرد.
کد خبر: ۵۲۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 14 November 2017
به گزارش تابناک : شرکت هوایی امایریتس دوبی یک سفارش اولیه ۱۵ میلیارد دلاری را برای خرید ۴۰ بوئینگ ۷۸۷-۱۰ جت‌لاینر ثبت کرد. تحویل این هواپیماها از ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد و کل هواپیماهای پهن‌پیکر بوئینگ شرکت امایریتس را به ۲۰۴ فروند خواهد رساند.

طبق اعلام رویترز، رییس امایریتس، شیخ احمد بن سعید المکتوم، گفته است که این شرکت هواپیمایی آخرین هواپیماهای پهن‌پیکر با اندازه متوسط بوئینگ را در مقایسه با ایرباس ای ۳۵۰ انتخاب کرده است.

در همین حال رییس هواپیماهای تجاری، و مدیر اجرایی ارشد بوئینگ، کوین مک‌آلیستر گفت که تایید و حمایت از ۷۸۷ دریم‌لاینر توسط امایریتس، مشارکت دیرینه این شرکت را گسترش می‌دهد و باعث حفظ بسیاری از مشاغل در ایالات متحده می‌شود.

امایریتس در آن‌چه برای رسانه‌ها منتشر شد اعلام کرد که این سفارش جدید باعث ایجاد و حمایت از ۷۸۰۰۰ شغل جدید در صنعت تولیدات هوافضای آمریکا خواهد شد.

همچنین طبق اعلام رویترز صبح یکشنبه آذربایجان ایرلاینز هم از سفارش ۵ هواپیمای ۷۸۷ دریم‌لاینر خبر داد. این شرکت هواپیمایی همچنین ۲ هواپیمای پهن‌پیکر باری را هم به این شرکت هواپیماسازی آمریکایی سفارش داده است. همچنین خبرگزاری رویترز با اشاره به سخنان مدیر اجرایی بوئینگ اعلام کرد که ارزش کل این سفارش‌ها با لیست قیمت کنونی حدود ۱.۹ میلیارد دلار است.





منبع : سی ان بی سی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار