با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ،رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کشور آب پاکی را روی دست مردم ریخت و احتمال تغییر قیمت آجیل در ایام سال جدید را ضعیف دانست.
کد خبر: ۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷ 16 February 2015

به گزاش تابناک،علیرضا ارزانی ممقانی که به مشهد سفر کرده است در این خصوص  اظهار داشت: بیشترین آجیل و خشکبار در مشهد مصرف می‌شود و این شهر با 800 واحد صنفی جزء بزرگترین اتحادیه آجیل و خشکبار در کشور است.

وی در ارتباط با احتمال افزایش قیمت آجیل و خشکبار در نوروز 94 ادامه داد: افزایش نرخ آجیل در نوروز 94 ضعیف است و به احتمال زیاد افزایش قیمتی در این بخش اتفاق نمی‌افتد.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کشور تاکید کرد: شهروندان تا 15 اسفندماه آجیل شب عید خود را خریداری کنند زیرا بعد از این مدت آجیل‌های عرضه شده دارای کیفیت پایین و قیمت بالاست.

ممقانی بیان کرد: یکی از دلایل مصرف بالای آجیل در این شهر مربوط به حجم بالای زائر و مسافری است که به این شهر سفر کرده و از تنقلات خریداری می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید با واردات آجیل و خشکبار مقابله کرد، گفت: بیشترین تولید و اشتغال مربوط به بخش آجیل و خشکبار است؛ بنابراین نباید با وجود کیفیت مطلوب و تولید بالا در این بخش اقدام به واردات کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار