روابط عمومی سپاه استان البرز دراطلاعیه‌ای از عموم مردم استان که قصد کمک کردن به مردم زلزله زده استان کرمانشاه را دارند کمک‌های خود را به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند.
کد خبر: ۵۲۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 14 November 2017
به گزارش تابناک : سپاه استان البرز در اطلاعیه‌ای ضمن عرض تسلیت به جانباختگان زلزله کرمانشاه از عموم مردم استان که قصد کمک کردن به مردم زلزله زده را دارند درخواست کرد کمک‌های خود را به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند.

این اطلاعیه از مردم همیشه در صحنه استان خواسته است کمک‌های خود را در قالب چادر مسافرتی، پتو، لباس گرم و مواد خام غذایی تحویل دهند.

همچنین سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز و حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا کرمی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز، در پی وقوع حادثه تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور و جان‌ باختن جمعی از هم ‌میهنانمان، با صدور پیامی این مصیبت را به بازماندگان و ملت ایران تسلیت گفتند. در این پیام آمده است:

"الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راجعون

با تاسف و تالم، جان‌ باختن جمعی از هم‌میهنان شریف در استان‌های کرمانشاه و ایلام را به بازماندگان و خانواده آن عزیزان تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و پایداری مسالت می‌نماییم.

سپاه و بسیج استان البرز از همان ابتدا و پیرو دستور فرماندهی کل قوا درباره کمک رسانی به مناطق زلزله زده، آمادگی خود را برای کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اعلام می‌کند.

ان شاءالله پاسداران و بسیجیان با تلاش و کوشش بی‌وقفه در امدادرسانی به زلزله‌زدگان و آواربرداری آن مناطق بتوانند در کاستن این اندوه بزرگ، گام کوچکی بردارند."





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار