عضو شورای شهر کرج گفت: رویکردهای دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج برای تغییر در حوزه شهری مدیریت هوشمند و پویا است.
کد خبر: ۵۲۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 14 November 2017
به گزارش تابناک : احد رسولی در همایش روز شهرساز که صبح امروز در سالن میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه هویت شهری و اهمیت پرداختن به آن بسیار مهم است، اظهار داشت: رویکردهای دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج برای تغییر در حوزه شهری شامل اعمال مدیریت هوشمند و پویا است.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه شورا در حوزه سلامت و محیط زیست به دنبال ایجاد شهری سالم است، ادامه داد: در حوزه گردشگری به دنبال ایجاد خدمات نوین یا در حوزه معماری و شهری به دنبال راهبردهای توسعه شهری و مبتنی بر قانونمداری هستیم.

وی با اشاره به اینکه در شهر کرج افزایش کیفیت کالبدی برای اجرا در محلات و مدیریت یکپارچه ضوابط و مقرارت شهری یا استفاده از عناصر هویتی و جدید اجرا می‌شود، بیان کرد: باید به فضاهای شهری از نظر کیفیت‌های محیطی و پاسخگویی به نیازهای روانی شهروندان توجه داشت.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: در اهداف آینده شورای اسلامی شهر در حوزه شهرسازی به دنبال فراهم کردن زمینه رسیدگی هرچه بیشتر به بافتهای فرسوده و هویت بخشی به شهر با ارایه رویکردهای مناسب سیما و منظر شهری هستیم.

وی با اشاره به اینکه هویت شهری را نمی‌توان دستخوش سلایق فردی قرار داد، بیان کرد: شهر باید از یک نظام مدیریت یکپارچه با مدیریت شفاف برخوردار باشد.

رسولی با بیان اینکه باید نماها و سیمای شهر با توجه به ویژگیهای فرهنگی، تاریخی و اجتماعی انجام شود، افزود: باید در شهر نشاط ایجاد کرده و از عناصر هویتی جدید و قدیم شهری استفاده کرد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار