رئیس فدارسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه تنیس روی میز در بخش همگانی البرز جدی گرفته شود، گفت: تعداد بیمه شدگان ورزشکار تنیس روی میز استان البرز حائز اهمیت است و کمک‌های فدارسیون به حد توان به هئیت تنیس روی میز البرز پرداخت شد.
کد خبر: ۵۲۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 14 November 2017
به گزارش تابناک : مهرداد علی‌قارداشی در مجمع سالیانه هئیت تنیس روی میز استان البرز که عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: تنیس روی میز استان البرز در بخش‌های آموزشی، مسابقات و میزبانی بازی‌های قهرمانی عملکرد مناسبی دارد.

رئیس فدارسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه تنیس روی میز در بخش همگانی البرز جدی گرفته شود، بیان کرد: تعداد بیمه شدگان ورزشکار تنیس روی میز استان البرز حائز اهمیت است و کمک‌های فدارسیون به حد توان به هئیت تنیس روی میز البرز پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در 9 اعزام تنیس روی میزکاران البرزی به مسابقات بین المللی بیش از 43 میلیون تومان هزینه شد، اضافه کرد: اردوهایی در تهران و شهرستان‌های کشور با اعتبار فدارسیون اعزام می‌شود و طی اعزام پینگ پنگ بازان البرز به اردوها‌ی‌ داخلی حدود 14 میلیون تومان هزینه شد.

در ادامه مجمع سالیانه هئیت تنیس روی میز استان البرز علیرضا حجازیان با اشاره به اینکه در سال 95 البرز در 6 مسابقه قهرمانی تنیس روی میز شرکت کرد، گفت: البرز در تمام رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در مسابقات کشوری شرکت و بر روی سکو مدال‌آوری قرار گرفت.

رئیس هئیت تنیس روی میز البرز با تاکید بر اینکه تنیس روی میز کاران البرزی در مسابقات آسیایی و بین‌المللی شرکت کردند، افزود: نوید شمس با قهرمانی تنیس روی میز یک افتخار بزرگ را بعد از انقلاب اسلامی در این رشته برای ایران به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه دوره لیگ تنیس روی میز البرز با 14 تیم به مدت 3 ماه برگزار شد، عنوان کرد: مسابقات لیگ بانوان نیز در البرز انجام شد و با رایزنی‌های مناسب با آموزش و پرورش مسابقات دانش‌آموزی نیز در خانه تنیس روی میز البرز برگزار شد و در سال 95 البرز میزبان مسابقات شانزده نفر کشور بود.

حجازیان با اشاره به اینکه با بودجه اداره کل ورزش و جوانان البرز، فدارسیون تنیس روی میز و شورای شهر کرج بیش از 36 میلیون تومان به این رشته ورزشی در البرز تخصیص یافت، اظهار کرد: مسابقات آزاد پیشکسوتان و بزرگسالان و جایزه بزرگ کشوری در سال جاری در البرز برگزار می‌شود.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار