استاندار البرز با بیان اینکه مشارکت اقشار مختلف مردم در کمک به آسیب دیدگان اخیر ستودنی است از ارسال ۷۰ محموله کالای مورد نیاز از این استان به مناطق زلزله زده خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 15 November 2017
به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی صبح امروز چهارشنبه درحاشیه بازدید از روند ارسال محموله کمک رسانی به هم وطنان زلزله زده در کرج اظهار کرد: جنب وجوش خاصی را درخدمات رسانی به هم وطنان زلزله زده شاهد هستیم.

وی حضور خودجوش مردم  ومشارکت پررنگ اقشار مختلف مردم را در جمع آوری کمک مورد اشاره قرار داد و گفت:این تحرک را در تمام نقاط مختلف استان شاهد هستیم که در نوع خود بسیار ارزشمند وقابل تقدیر است. 

استاندار البرز با بیان اینکه در کنار کمک های مردمی داوطلبانه ومشارکت خیرین گروه های اجتماعی نیز به شکل خودجوش به این عرصه ورود کرده اند گفت: هر گونه کمک رسانی به هموطنان می بایست از طریق مجاری ارتباطی اعلام شده از رسانه ملی وجمعیت هلال احمر صورت پذیرد و مردم نوعدوست ما از واریز کمک های متفرقه به سایر نقاط خودداری کنند. 

نجفی در پایان گفت: روز گذشته در جریان بازدید یکی از بیمارستان های استان که مصدومان زلزله اخیر در آن بستری هستند شاهد بودیم روند خدمت رسانی به هم وطنان آسیب دیده به بهترین شکل وبا که با عشق و علاقه ای خاص در حال انجام است و به طور قطع این قبیل اقدامات انسان دوستانه تسکینی بر آلام زلزله زدگان خواهد بود.





منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار