رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج گفت: مجروحانی که پس از زلزله غرب کشور به بیمارستان‌های کرج منتقل شده‌اند از روند خدمات رسانی گله‌مند بودند.
کد خبر: ۵۲۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 15 November 2017
به گزارش تابناک : عباس زارع در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر کرج که چهارشنبه (24 آبان)، برگزار شد، افزود: مسئولین استان فقط با این مجروحان عکس گرفته‌اند، باید نسبت به آنها اقدمات انسانی‌تر شود. خوشبختانه شهرداری کرج در جهت اسکان همراهان آنان اقدام کرد ولی در کل این نشان می‌دهد که ما آمادگی لازم در قبال این چنین حوادث را نداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه خوشحالم که کرج شهرداری مستقل و در راستای سیاست‌های شورای شهر دارد، گفت: یکی از وعده‌های اصلی شورای شهر پرداختن به سیستم حمل و نقل عمومی و به صورت ویژه مترو است؛ این یکی از سیاست‌های اصلی ماست و قطعا تصمیم ما این است که در این دوره محقق شود.

زارع افزود: بنابراین باید در کنار توجه به زمان و از دست ندادن وقت، تصمیم‌ها نیز اصولی و فاقد خطا باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج ادامه داد: در چند سال گذشته تصمیم‌هایی که در خصوص مترو اتخاذ شده نادرست بوده و این باعث فرسایشی شدن پروژه شده است.

وی با بیان اینکه با رکن‌های مختلف پروژه اعم از پیمانکار، مشاور پیمانکار و کارفرما مذاکره کرده‌ام افزود: شهرداری با یک تحلیل حقوقی و مالی دقیق می‌تواند یک تصمیم درست، غیراحساسی و متناسب با یک سری شاخص‌های اصولی اتخاذ کند تا ما مطمئن شویم این پروژه شروع خواهد شد.

زارع با تاکید بر اینکه ابتکار عمل در خصوص مترو کرج نباید در دست یک رکن قرار گیرد بیان کرد: ما در شورا مداخله‌ای در مفاد نداریم و شهرداری در قبال مسئولیت خود کار اجرایی دارد بنابراین خواهش من این است که در این حوزه وقت گذاشته شود و یک گزارش شفاف به شورای شهر ارائه شود.

زارع از اهمیت زمان در مترو کرج گفت و اعلام کرد: اگر از امروز همه چیز خوب پیش رود تا سه سال دیگر می‌توانیم با دو ران قطار در خط دو مسافرگیری کنیم.

وی ادامه داد: پس از زمان منابع مالی نیز اهمیت زیادی دارد، بنابراین از هر فرصتی برای تامین مالی صحیح و قابل بازپرداخت باید استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج به لایحه انتشار 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت اشاره و تصریح کرد: روند انتشار این اوراق هشت تا 9 ماه به طول خواهد انجامید بنابراین زمان زیادی می‌برد و لازم است این تکلیف بر عهده شهرداری گذاشته شود که فعالیت خود را قبل از انتشار اوراق مشارکت برای راه‌اندازی پروژه داشته باشد.






منبع :اعتدال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار