رئیس سازمان دامپزشکی در تبریز:
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: با سرعت عمل و دقت مطلوب و قابل قبول کارشناسان اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی بیماری‌های تب برفکی و آنفولانزا در این استان تحت کنترل بوده و سدی در مقابل انتشار بیماری به سایر استان‌ها ایجاد شده است.
کد خبر: ۵۲۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 16 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، علیرضا رفیعی‌پور در بازدید از واحدهای پرورش دام و طیور استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: اگر مشکلی از لحاظ بیماریهای دامی در استانهای مرکزی کشور وجود ندارد، به دلیل مبارزه و کنترل خوب و عملکرد مطلوب استانهای مرزی در مواجهه با بیماری‌های تب برفکی و آنفلوانزا است.

وی افزود: با سرعت عمل و دقت مطلوب و قابل قبول کارشناسان اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی بیماریهای تب برفکی و آنفولانزا در این استان تحت کنترل بوده و سدی در مقابل انتشار بیماری به سایر استانها ایجاد شده است.

رفیعی‌پور با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش سازمان دامپزشکی، جلوگیری از بروز آنفلوانزای مشترک بین انسان و  طیور است گفت: تا کنون مورد انسانی ابتلا به این بیماری در کشور گزارش نشده است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پایان ابراز کرد: مردم عزیز هرگونه فرآورده خام دامی که دارای پروانه بهداشتی دامپزشکی باشد را با خیال راحت مصرف نموده و از سلامت و بهداشتی بودن آن اطمینان داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار