استاندار البرز گفت: البرز استانی نوپا و نورس است و همه باید تلاش کنیم صدای آن در کشور رسا و به بلندای رشته کوه‌های البرز باشد.
کد خبر: ۵۲۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 16 November 2017
به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی در دیدار مدیرکل و شورای معاونان صداوسیمای استان البرز ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و جان باختن هموطنان در زلزله غرب کشور، اضافه کرد: اطلاع رسانی صداوسیما در این ایام مثبت و مناسب بود و توانست موج خوبی را برای جمع آوری کمک‌های مردمی ایجاد کند.

استاندار البرز افزود: صداوسیما توانست در زلزله‌های اخیر، اخبار صحیح را در اختیار مردم قرار  دهد.

ظرفیت بزرگ صداوسیما در البرز 

نجفی با بیان اینکه در دوره‌های مختلف مسئولیت، سعی کردم ارتباط خوبی با رسانه‌ها و صداوسیما داشته باشم، گفت: صداوسیما یک ظرفیت بزرگ برای مسئولان و دولتمردان است و باید از این ظرفیت کلان برای خدمت به مردم بهره بگیریم.

وی با اشاره به بیان دغدغه‌ها و مشکلات مردم از رسانه‌های گروهی به ویژه صداوسیما، افزود: طرح بسیاری از انتقادات را از سر دلسوزی می‌دانم اما همه ما از مدیران تا کارشناسان و خبرنگاران باید مراقبت کنیم که سلایق شخصی خود را در اجرای کارها، دخالت ندهیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه به  کمک  صداوسیما و رسانه‌ها به‌دنبال تقویت ظرفیت‌های  البرز هستم، گفت: البرز رنگین کمانی از اقوام مختلف ایرانی است و صدا‌وسیما می‌تواند انسجام اجتماعی و هویت مستقل این استان را تقویت کند.

وی تصریح کرد: البرز به رغم تازه تأسیس بودن دارای پیشینه قوی، غنی و هویت تاریخی پر باری است و این مسئله باید در تولیدات رسانه ای لحاظ شود.

تلاش در راستای شناخت استان

نجفی ادامه داد: البرز استانی نوپا و نورس است و همه باید تلاش کنیم صدای آن در کشور رسا و به بلندای البرز باشد.

نجفی با اشاره به مشکلات مردم البرز گفت: برنامه‌های وسیع و جامعی برای اینکه مردمان البرز از امکانات و مزایای مناسب زندگی بهره‌مند شوند داریم و از همه می‌خواهیم در این زمینه کمک کنند.

وی کاهش مشکلات ناشی از ترافیک سنگین تردد خودروهای استان‌های مختلف از البرز را یکی از برنامه‌های اصلی استان دانست و گفت: دولت در این زمینه اهتمام ویژه و برنامه های وسیعی دارد.

استاندار البرز ادامه داد: تمام تلاش ها بر این است تا اتوبان تهران–شمال از بزرگراه آزادگان تا شهرستانک تا شب عید زیر بار ترافیک برود.

وی گفت: این موضوع می تواند تا 30 درصد از ترافیک جاده های متنهی به شمال و کرج را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه علاقه مند هستیم  بخش های مختلف صدا و سیمای البرز همچون معاونت خبر آن در ردیف استانهای برتر کشور باشد، گفت: مخاطبان صدا و سیما، بینندگان نظام هستند و  هرچه قدر مراجعه مردم به این رسانه کمرنگ شود به بخش های دیگر، مراجعه می کنند.

 

تلاش صدا و سیما در افزایش امید

نجفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تقویت روحیه امید مردم به نظام گفت: تلاش کنید در برنامه هایتان به گونه ای عمل شود که امید مردم به نظام کمرنگ نشود.

استاندار البرز با بیان اینکه قصه ی اشتغال البرز برای من غصه پر دردی است،  گفت: به بهبود فضای کار و اشتغال و تولید بسیار خوش بین هستم.

وی گفت: از صدا و سیما و رسانه ها می خواهم در این زمینه یاریگر ما باشند.

 

مخاطبان به صدا و سیما اعتماد دارند

مدیرکل صداو سیمای البرز نیز در دیدار با ارائه گزارشی، گفت: برنامه های رادیویی، 33 درصد و تلویزیونی این مرکز 43 درصد، بیننده دارد.

علی رامک، گفت: بر اساس نظر سنجی های انجام شده 85 درصد مخاطبان به برنامه های مرکز، اعتماد دارند.

وی گفت: معرفی توانمندی ها و ظرفیت های البرز با هدف تقویت هویت مستقل استان با پرهیز از سیاه نمایی و ایجاد روحیه امید در  مردم از راهبردهای اصلی این مرکز است.

مدیرکل صدا و سیمای البرز تقویت زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری این مرکز را در ارائه تولیدات  پرمحتوا، مؤثر عنوان کرد و گفت: صدا و سیمای البرز در تلاش است تا برنامه های فاخر و اثرگذاری را به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب تهیه و پخش کند که در این راستا نیازمند حمایت استاندار و دستگاه های مختلف استان هستیم.

رامک با اشاره به برنامه های در حال ساخت به سریالی در حال تولید از زندگی آیت الله طالقانی در این مرکز  اشاره کرد و گفت: معرفی توانمندی های گردشگری و تهیه اطلس فرهنگی البرز نیز از دیگر برنامه های در دست ساخت این مرکز است.





منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار