در شرایطی که خیلی‌ها گمان می‌کنند مهاجمی که از استقلال جدا می‌شود حسن بیت سعید است، اما دیروز خبری از باشگاه استقلال به بیرون درز پیدا کرد که نشان می‌دهد نه‌تنها این بازیکن حسن بیت سعید نیست، بلکه سجاد شهباززاده از فهرست آبی‌ها خارج می‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 16 November 2017
به گزارش تابناک : قرار است بزودی شفر یک مهاجم جامائیکایی به فهرست تیمش اضافه کند و به همین دلیل باید یک مهاجم از لیست آبی‌ها خارج شود. پس از دربی و در حالی که بیت سعید از نیمکت‌نشینی‌اش ناراحت بود از وینفرد شفر خواست اجازه بدهد از استقلال به فولاد برود. شفر هم که این حرف بیت سعید را جدی گرفته بود، مخالفتی با این قضیه نکرد. اما حسن ماند و رفتنش را به نیم فصل و نقل و انتقالات زمستانی موکول کرد. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد شرایط در اردوی آبی‌ها تغییر کرده است و بیت سعید در این تیم می‌ماند و به جای او سجاد شهباززاده تیم را ترک خواهد کرد. بازیکنی که به دلیل مصدومیت‌های پی در پی هنوز نتوانسته آن طور که باید در خدمت تیمش باشد.

در هفته‌های اخیر شفر جلسات متعددی را با سجاد برگزار کرده است و تمام تلاشش بر این بوده تا به این بازیکن کمک کند. سجاد حتی در کیش هم وقتی به نفع آبی‌ها در یک بازی دوستانه پنالتی گرفته شد، پشت این ضربه ایستاد اما نتوانست آن را گل کند تا همچنان اوضاعش بر وفق مراد نباشد.ظاهرا شفر دیگر علاقه‌ای به شهباززاده ندارد و نام این بازیکن را در لیست مازاد آبی‌ها قرار داده است. لیستی که در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.





منبع : فرتاک ورزشی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار