برای هدایت نماینده قم در لیگ آزادگان
مهاجم گلزن سابق تیم‌های ملی و تیم باشگاهی استقلال تهران به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم در مسابقات فصل جاری لیگ آزادگان منصوب شد.
کد خبر: ۵۲۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸ 18 November 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که امسال تیم فوتبال کیمیا فرآیند به نمایندگی از قم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان حضور دارد، این تیم هم اکنون در گروه سوم مرحله مقدماتی بازی‌ها بین 11 تیم در مکان نهم جدول است.

کیمیا فرآیند قم کار خود را در فصل 97 – 1396 لیگ دسته دوم فوتبال ایران با هدایت هافبک اسبق تیم پرسپولیس تهران یعنی جهان‌بخش جعفری آغاز کرد اما این مربی در پایان هفته نهم رقابت‌ها و بعد از بازی کیمیا فرآیند قم با خیبر خرم‌آباد که به باخت خانگی دو بر یک نماینده قم انجامید از مسوولیت خود استعفا کرد و بلافاصله راهی دیگر تیم حاضر در گروه سوم یعنی بعثت کرمانشاه شد.

کیمیا فرآیند قم بعد از قطع همکاری با جهان‌بخش جعفری در هفته‌های دهم و یازدهم لیگ آزادگان به ترتیب برابر تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و بعثت کرمانشاه با هدایت مربیان بومی به میدان رفت و از هفته دوازدهم هدایت این تیم را سیاوش اکبرپور مهاجم اسبق و گلزن تیم استقلال تهران بر عهده خواهد داشت.

محمدرضا سیرلانی مدیر تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خبر پیوستن اکبرپور به این تیم را تایید کرد و افزود: با سیاوش اکبرپور به توافق رسیده‌ایم و در کنار وی علاوه بر مربیان بومی، مجید گرم‌رودی نیز اکبرپور را در هدایت تیم کیمیا فرآیند قم در بازی‌های آتی لیگ آزادگان همراهی می‌کنند.

این در حالی است که سیاوش اکبرپور  مهاجم شیرازی اسبق استقلال تهران و تیم ملی ایران با 33 سال سن در پایان فصل 94 – 1393 لیگ برتر فوتبال ایران از دنیای حرفه‌ای خداحافظ کرده و بعد از درخشش در فجر شهید سپاسی شیراز، از فصل ۱۳۸۳ لیگ برتر عضو تیم استقلال تهران شد.

سرمربی جدید تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم در دوران حرفه‌ای فوتبال خود سابقه عضویت در تیم الظفره امارت را نیز دارد و بعد از یک فصل بازی در این تیم اماراتی بار دیگر به تیم استقلال تهران بازگشت، ضمن اینکه برای تیم‌های ملی امید و بزرگسالان ایران نیز بازی کرده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار