رئیس کمیسیون عمران از تکمیل شدن گزارش این کیمسیون درباره حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 18 November 2017
به گزارش تابناک : محمد‌رضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ماموریت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون عمران و آموزش و تحقیقات مجلس، درباره بررسی علل بروز واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی گفت: گزارش کمیسیون عمران تکمیل شده و در هفته جاری تقدیم هیئت رئیسه پارلمان می‌شود.

وی با یادآوری اینکه اعضای کمیسیون عمران جلساتی را با مسئولان آموزش و پرورش، وزارت راه و شهرسازی، اورژانس و همچنین پلیس راهور، و سایر مسئولان ذیربط درباره حادثه رخ داده برای دانش‌آموزان هرمزگانی داشتند، افزود: همچنین کمیسیون عمران برای بررسی کارشناسی این حادثه کار‌گروه ویژه‌ای را نیز تشکیل داد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس، تصریح کرد: گزارش نهایی اعضای کمیسیون عمران درباره واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی به ابعاد مختلف حادثه و میزان قصور دستگاه‌های ذیربط پرداخته است.

رضایی با بیان اینکه آیین‌نامه اردو‌های دانش آموزان اشکالات اساسی دارد که قطعاً باید اصلاحاتی در آن ایجاد شود، تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش در این‌باره به اعضای کمیسیون گزارشی ارائه داده و همچنین قول داد که حتماً تغییراتی در شیوه‌نامه اعزام دانش‌آموزان به اردو‌ها ایجاد شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه قطعا در گزارش این کمیسیون به موضوع سفر‌های دانش‌آموزی اشاره می‌کنیم، گفت:با توجه به اینکه بیشترین تصادفات در ساعات ۲ الی ۴ بامداد رخ می‌دهد لذا تاکید ما بر این است که اردو‌های دانش‌آموزی از ساعت ۲۳ الی ۵ بامداد متوقف شود و سفر دانش‌آموزان در ساعات مناسب‌تری انجام شود.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار