رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز از اعزام خادمان دو موکب نورالشهدا و جواد الائمه جهت خدمات رسانی به هموطنان زلزله زده خبر داد
کد خبر: ۵۲۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 18 November 2017
به گزارش تابناک : سلیمان شکری گفت: در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و پاسخ به فراخوان کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی، دو موکب نورالشهدا و جوادالائمه اعلام آمادگی کرده و برای خدمت به هموطنان زلزله زده عازم کرمانشاه شدند.

وی افزود: موکب نورالشهدا که متشکل از جوانان جهادی است علاوه بر توزیع اقلام غذایی، بهداشتی در منطقه کوره سفید گیلان غرب، به فعالیت‌های عمرانی و امدادی نیز مشغول هستند.
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان البرز ادامه داد: خادم موکب جواد الائمه علیه السلام محمدشهر نیز در سرپل ذهاب مستقر شده و با راه‌اندازی آشپزخانه و یک دستگاه نانوائی، روزانه نان گرم و غذا به مردم آسیب دیده از زلزله ارائه می دهند.

وی با بیان این مطلب که موکب جوادالائمه علیه السلام در ایام اربعین در عراق برپا بود، توضیح داد: در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی هزار نفر از زائران اسکان داده شد و روزانه سه وعده غذایی گرم تقدیم زوار شد.

شکری گفت: همچنین اقلام و موادغذایی به ارزش بیش از ۵۰میلیون تومان که مربوط به موکب‌های استان البرز در نجف اشرف بود در قالب یک تریلر به مقصد مناطق زلزله زده ارسال شد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار