رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز با اشاره به بلاتکلیفی ۷۰ پروژه آموزشی در استان، گفت: متأسفانه انشعاب آب، برق و گاز برای مدارس به‌خوبی انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۵۲۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 18 November 2017
به گزارش تابناک : محمدرضا اسپرورین صبح شنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز در سال ۹۱ تأسیس‌شد.

وی با اعلام اینکه طی دو سال اخیر به دلیل مشکلات بودجه‌ای کشور فشار بر روی خیرین مدرسه‌ساز افزایش پیداکرده است، افزود: خیرین بازوی بدون جیره و مواجب دولت هستند که باید موردحمایت دولت‌مردان قرار گیرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز خاطرنشان کرد: ۳۶ میلیارد تومان میزان بودجه محقق شده مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز طی سال گذشته بوده است از طرفی باید به این مهم نیز اشاره کرد که امسال تاکنون ۴۱ میلیارد تومان اعتبار محقق شده البرز برای ساخت مدارس بوده که تا پایان سال هشت میلیارد تومان دیگر نیز محقق می‌شود.

اسپرورین تأکید کرد: البرز با کمبود بیش از هشت هزار کلاس درس مواجه است، در حالی با بالاترین افزایش جمعیت دانش‌آموزی در کشور روبه‌رو هستیم که این استان از زیرساخت مناسب در بخش آموزش‌وپرورش بی‌بهره است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز با تأکید بر اینکه هرسال ۱۲ هزار دانش‌آموز به البرز اضافه می‌شود، گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز رتبه سوم کشوری در خصوص جذب کمک‌ها را دارد که این مقام دو سال پیاپی از  آن این استان شده است.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز بالاترین میزان مشارکت را با سازمان نوسازی داشته که این رقم  به ۴۹ درصد می‌رسد، افزود: ۷۰ پروژه نیمه‌کاره آموزشی در البرز وجود دارد که باید تعیین و تکلیف شود.

اسپرورین بابیان اینکه ۱۴ پروژه با ۱۵۴ کلاس درس در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: متأسفانه انشعاب آب، برق و گاز برای مدارس به‌خوبی انجام نمی‌شود.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار