گزارش شده است مجموعه ای تحت عنوان متولی بیمه سلامت با در اختیار داشتن برخی از اطلاعات بیمه شدگان و مستمری بگیران و بازماندگان بیمه شدگان متوفی سازمان تامین اجتماعی، با برقراری تماس تلفنی و بعضاً با مراجعه حضوری به درب منازل این افراد، ادعای صدور کارت طلائی سلامت و رفاه کارت می کنند که بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز هوشیار باشند که این ادعاها کذب است.
کد خبر: ۵۲۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 18 November 2017
به گزارش تابناک : اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی برای چندین بار با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: " کارکنان واحدهای اجرایی و درمانی این سازمان هیچ گونه تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به منازل بیمه شدگان به منظور ارائه کارت سلامت و غیره نداشته و ندارند و مخاطبان؛ هرگونه برنامه جدید این سازمان را فقط از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و یا رسانه های جمعی پیگیری کنند. اصل موضوع نیز از سوی مراجع ذیربط در سازمان تامین اجتماعی در حال پیگیری و برخورد قانونی است.


از بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم تقاضا می شود در صورت تماس و یا مراجعه حضوری افراد ذکر شده، مراتب را از طریق شماره تلفن ١٤٢٠ به مرکز ارتباطات مردمی این سازمان گزارش دهند.





منبع : ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار