خادم موکب جوادالائمه(ع) محمدشهر کرج از استقرار این موکب در سرپل ذهاب کرمانشاه خبر داد و گفت: این موکب روزانه نان گرم و غذا به مردم آسیب دیده از زلزله می‌دهد.
کد خبر: ۵۲۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 18 November 2017
به گزارش تابناک : غلامعلی احمدی، خادم موکب جوادالائمه محمدشهر کرج اظهار کرد: موکب جواد الائمه(ع) با هدف خدمت به زلزله زدگان و آسیب دیگان کرمانشاه در سرپل ذهاب مستقر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه موکب جوادالائمه علیه السلام از محمد شهر کرج در ایام اربعین در کربلای معلی برپا بود، توضیح داد: در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی ۱۰۰۰ نفر از زائران اسکان داده شد و روزانه سه وعده غذایی گرم تقدیم زوار شد.
احمدی ابراز کرد: همزمان با اعلام خبر وقوع زلزله در کرمانشاه با اهتمام مردم و دیگر اعضا فعال و خدمتگذار این موکب تصمیم به استقرار موکب جوادالائمه(ع) محمد شهر در سر پل ذهاب واقع در کرمانشاه گرفتیم.
مسئول ستاد عتبات عالیات محمدشهر کرج با نظر بر این مهم که تمام هزینه‌های این موکب از نذورات مردمی بود و کمک دولتی نداشتیم، عنوان کرد: این موکب برای خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه نیز همچون اربعین حسینی از نذورات و خیرات مردم هزینه می‌کند و دولتی نیست.
خادم موکب جوادالائمه محمدشهر کرج در خصوص امکانات این موکب برای مردم زلزله زده اظهار کرد: یک دستگاه نانوایی خودکار روزانه برای مردم نان گرم آماده می‌کند و با آشپزخانه موکب نیز غذای گرم به مردم می‌دهد.





منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار