بازیکن ایرانی آلکمار درباره درخشش در بازی برابر ونزوئلا و حضور در آلکمار به صحبت پرداخت.
کد خبر: ۵۲۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 20 November 2017

به گزارش تابناک : معمولا برای بازیکنانی که در تیم‌ ملی‌شان بازی می‌کنند، تعطیلات باشگاهی به معنای سفرهای طولانی به کشورهای مختلف است اما هفته‌ گذشته برای علیرضا جهانبخش شرایط فرق کرد، چرا که ایران در هلند به میدان رفت و بعد از بازی با ونزوئلا او در همان جا ماند.

علیرضا جهانبخش درباره اردوی تیم‌ ‌ملی ایران و بازی برابر ونزوئلا در هلند، گفت‌: برای من همیشه جای سوال بود که چرا با وجود امکانات خوبی که هلند دارد، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران این کشور را برای اردو انتخاب نمی‌کند. خوشبختانه در این اردو شرایط برای ما خیلی مساعد بود و توانستیم بازی دوستانه خوبی هم داشته باشیم. در ورزشگاهی بازی کردیم که من در آن جا خاطرات زیادی داشتم و توانستم با قلبم برای ایران بازی کنم و خوشبختانه گل هم بزنم.  من فهمیدم برای یک مهاجم بازی خوب کافی نیست و او باید گل بزند یا پاس گل بدهد.

جهانبخش در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین، ‌اضافه کرد: با گلی که در بازی برابر نایمخن به ثمر رساندم، اعتماد به نفسم زیاد شده است و اگر مربی بخواهد می‌توانم در پست مهاجم بازی کنم. من در هر بازی ملی با نهایت وجودم بازی می‌کنم و هر تصمیمی که مربی بگیرد می‌پذیرم.

علیرضا جهانبخش یکی از موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران در این فصل بوده که در تیم آلکمار عملکرد خوبی داشته است. او دیشب (یک‌شنبه) ۹۰ ‌دقیقه برای تیمش در بازی برابر روداکرکراد بازی کرد و تیمش موفق شد یک بر صفر پیروز این مسابقه شود.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار