علی اکبر ولایتی اظهار داشت: بعضی ها می گویند چرا هزینه ها در داخل نمی شود و در پاسخ به آن باید گفت هزینه پیشگیری همیشه کمتر از درمان است.
کد خبر: ۵۲۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴ 20 November 2017

به گزارش تابناک سمنان،  علی اکبر ولایتی در بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما ضمن تبریک پیروزی اسلام در البوکمال اظهار داشت: بعضی ها می گویند چرا هزینه ها در داخل نمی شود و در پاسخ به آن باید گفت هزینه پیشگیری همیشه کمتر از درمان است. طرح آنها ارتقاء یک آرمان کاذب است و داعش برای تضعیف اسلام بود تا چیزی از کشورهای اسلامی باقی نماند.


وی افزود: از چند سال پیش بحث خاورمیانه جدید و خاورمیانه بزرگ را مطرح می کردند. قصد آنها از خاورمیانه جدید، بر هم زدن مرزها بود و برای این کار باید تفرقه ایجاد و مقاومت را تضعیف می کردند تا اسرائیل احساس امنیت کند؛ پول این موضوع را عربستان می داد و طرحش از آنِ اسرائیل بود.

ولایتی در ادامه تصریح کرد: بعضی ها می گویند چرا هزینه ها در داخل نمی شود و در پاسخ به آن باید گفت هزینه پیشگیری همیشه کمتر از درمان است. طرح آنها ارتقاء یک آرمان کاذب است و داعش برای تضعیف اسلام بود تا چیزی از کشورهای اسلامی باقی نماند.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام در پاسخ به سوالی در خصوص امکان بروز داعش به اشکال دیگری گفت: به اشکال دیگری قطعا دنبال خواهد شد. در شهرها پخش می شوند و انفجارهایی ایجاد می کنند. بخشی از اینها از کشورهای اروپایی آمده اند و شکست خورده و به کشورشان باز خواهند گشت و برایشان هزینه خواهند داشت.

وی با اشاره به اقدامات آمریکا در رقه و ایجاد ۱۲ پایگاه نظامی گفت: در همین جنگ بوکمال کلی تجهیزات می آوردند که شکست نخورند.

ولایتی در ادامه با اشاره به طرح های در دستور کار گفت: طرح های دیگری در کار دارند و نمونه آن لبنان است. عربستان زمانی موافق تشکیل دولت توسط ۸ مارس و ۱۱ مارس بود اما بعد مجبورش کردند که استعفا بخواند اما با هوشیاری مردم لبنان و میشل عون تیرشان به سنگ خورد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و عربستان به هر شیوه ای که بتوانند عمل خواهند کرد. در قضیه اقلیم کردستان که نمونه دیگری است دیدم که عوامل مزدوری به نام کرد در رفراندوم پرچم اسرائیل بلند کردند.

ولایتی در پایان تصریح کرد: طرح های مکمل دیگری نیز دارند و مسئله موشک های ایران کاری برای خلع سلاح ایران است تا به عنوان ستون فقرات اسلام نتواند سرپای خود باشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار