رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان البرز با تاکید بر اینکه امیداوریم خانه رزمی در استان البرز احداث شود، گفت: ورزشکاران ورزش‌های رزمی استان در سالن‌های خصوصی مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۵۲۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 21 November 2017
به گزارش تابناک : فریبرز برشی با اشاره به برگزاری 6 مسابقه به میزبانی البرز که 2 مسابقه کشوری انجام شد، اظهار داشت: مسابقات "موای تای" روز جمعه به صورت استانی برای انتخابی کشوری در البرز برگزار می‌شود و یک همایش نیز با همکاری سپاه استان البرز در پارک چمران ویژه فرهنگسازی همگانی این رشته برگزار شد.

وی افزود:همایشی در پارک جهان‌نما با تلاش کمیته همگانی ورزش‌های رزمی برگزار می‌شود که سپاه استان البرز نیز همکاری داشته که برای ترویج فرهنگسازی همگانی برای خانواده‌ها حائز اهمیت است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان البرز با اشاره به برگزاری کلاس‌های مربی در استان البرز، گفت: در نامه‌ای از هیئت پزشکی ورزشی اعلام تعداد دقیق ورزشکاران بیمه شده درخواست شده است  و در مجموع بیش از 8 هزار ورزشکار سازمان یافته در البرز وجود دارد.

وی با بیان اشاره به اینکه کمیته بارزسی هیئت ورزش‌های رزمی استان البرز درصدد سازمان‌دهی مربیان و داورهای رسمی این رشته در البرز است، بیان کرد: سالن شهدای کلاک به علت بدهی‌ها از هیئت ورزش‌های رزمی در گذشته گرفته شد.

برشی با تاکید بر اینکه امیداوریم خانه رزمی در استان البرز احداث شود، اضافه کرد: ورزشکاران ورزش‌های رزمی استان البرز در سالن‌های خصوصی مشغول فعالیت هستند و برای مسابقات کیک بوکسینگ کشوری نیز تیم استان البرز اعزام شد.

وی با بیان اینکه برای اعزام تیم استان البرز به مسابقات برون مرزی در تلاش هستیم، عنوان کرد: کمیته استعدادیابی و همگانی با همکاری اداره آموزش و پرورش در صدد  شناسایی افراد مستعد در مدارس است.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار