مجمع انتخابات هیات ووشو استان یزد با حضور رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و حبیب فتوحی اردکانی موفق شد با جلب اعتماد حاضران و با کسب 17 رای و با اکثریت آرا به مدت چهار سال رئیس هیات ووشو استان شد.
کد خبر: ۵۲۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶ 22 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»در مجمع انتخابات استان، مدیرکل و معاونان اداره ورزش و جوانان و جمعی از رئیسان هیات شهرستان ها، نمایندگان باشگاه ها، مربیان و ورزشکاران حضور داشتند.
بر اساس این گزارش با توجه به انصراف سید محمد اشرف یکی از داوطلبان تصدی پست ریاست هیات ووشو استان، فتوحی اردکانی به عنوان تنها نماینده به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود برای ادامه کار هیات ووشو پرداخت.
در این مجمع که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ،مطالبی را در مورد ورزش استان و پتانسیل های موجود در رشته ووشو پرداخت.
همچنین رئیس فدراسیون ووشو ایران از مسئولان برگزاری مجمع تشکر کرد و گفت: استان یزد پتانسیل بالایی در پرورش ووشو کار دارد و از اینکه استان در مسابقات جهانی اخیر نماینده ای در تیم ملی نداشت ناراحتم ولی مطمئن هستم به زودی شاهد حضور ورزشکاران یزدی در تیم ملی باشیم.
مهدی علی نژاد از تلاش علی کریمی رئیس سابق هیات ووشو قدردانی کرد و افزود: فتوحی فردی علاقه مند به این رشته است ، امید می رود با حضورش ووشو استان یزد جهش صعودی داشته باشد و فدراسیون برای هرگونه کمک و آموزش آمادگی دارد.
همچنین دفتر هیات ووشو استان یزد در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون ووشو و جمعی از مربیان و ورزشکاران توسط علی نژاد افتتاح شد.
وی اظهار کرد که اعضای هیات برای موفقیت و پیشرفت ووشوی استان همدلی و همکاری لازم داشته باشند.
وی ابراز امیدواری کرد: سال آینده درخشش ووشوکاران یزدی در رده های سنی مختلف تیم ملی را شاهد باشیم.
دفتر جدید هیات ووشو استان در میدان امام حسین(ع) کوچه بانک صادرات، جنب امداد سلامت واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار