عضو هیئت ­­مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:­ از همه هواداران پرسپولیس به دلیل ­رفتار بیرانوند پوزش می‌خواهم، باید هدف‌مان حفظ هواداران باشد.
کد خبر: ۵۲۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 22 November 2017
به گزارش تابناک : محمدرضا حاجی‌بیگی بعد از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد استعفای علی‌اکبر طاهری و موافقت وزیر ورزش افزود: جلسه فوق‌العاده‌ای در باشگاه داشتیم، پیرو استعفای طاهری به وزیر ورزش و با توجه به تصویب قانون جدید در مجلس که افراد بازنشسته حق کار ندارد، با وجود ­­­میل باطنی با استعفای او موافقت شد و از عملکرد طاهری و نتایج تیم در این مدت­ تجلیل ­شد. ­
وی گفت: با توجه به سوابق و ورزشی بودن حمیدرضا گرشاسبی او را به وزیر معرفی کردیم تا حکمش صادر شود. برای طاهری هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.
وی همچنین اعلام کرد، استعفای طاهری از هیئت مدیره هم بوده است ­­و جانشین او را وزیر معرفی خواهد کرد. ­
عضو هیئت­ ­مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص ­اینکه آیا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل انتخاب شده یا سرپرست، افزود: او به عنوان سرپرست موقت انتخاب شده است تا حکم نهایی‌اش صادر شود. ­
وی در پاسخ به این سؤال که با حضور گرشاسبی تکلیف تمدید قرارداد با برانکو چه می‌شود، گفت: مشکلی از این بابت نداریم و خود برانکو هم علاقه‌مند است مذاکرات صورت بگیرد و هواداران نگران نباشند.
حاجی بیگی در مورد ­اینکه در زمان مدیریت طاهری پاداش‌های زیادی به برخی اطرافیان تیم پرداخت شده است، گفت: این مسائل در حد حرف است. اعضای هیئت ­­مدیره از زمانی که حضور دارند ­­این مسأله را تأیید نمی‌کنند. در این مدتی که ما بودیم همه ­­خروجی‌ها و ورودی‌ها به هیئت ­­مدیره اعلام شده است و ما روش غیرمعقولی ندیدیم.
وی در رابطه با اینکه اسناد و مدارکی که امروز منتشر شده مربوط به سال ۹۴-۹۵ است، افزود: از این مسأله خبری ندارم، اما این موضوع قابل بررسی است.
عضو هیئت­ ­مدیره باشگاه پرسپولیس ­­در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس از حامی مالی ­قبلی طلب دارد و گفته می‌شود ممکن است مجبور شود باز با همان حامی مالی کار کند، گفت: طلب قبلی ما از سامانه بود ­و هیچ ارتباطی به موضوع دیگری ندارد. این پول در حساب بوده است و باید به باشگاه پرداخت شود. در زمینه قرارداد با یکی از اپراتور‌ها هم مشکلی نداریم، این مسأله در شرف بازنگری و تأیید مکرر قرارداد است تا آن را به امضا برسانیم. ­
حاجی بیگی ­­در مورد رفتار علیرضا بیرانوند مقابل هواداران ­­افزود: او دیشب از مردم عذرخواهی کرد و بنده هم به نوبه خودم از همه هواداران و حامیان پرسپولیس پوزش می‌خواهم امیدوارم این رفتار‌ها تکرار نشود. هر چه که ما داریم از وجود هواداران است، باید هدف‌مان حفظ هواداران باشد. همه ­­زحمات ما برای آن‌ها است و نباید رفتاری را مشاهده کنیم که باعث آزرده ­شدن هواداران شود. همه اعضای تیم چه مدیران و چه بازیکنان نباید کاری کنیم که باعث آزرده شدن هواداران شود.
عضو هیئت ­مدیره باشگاه پرسپولیس در ­مورد مسأله سربازی بیرانوند گفت: صحبت ما ادامه دارد و تصمیم جدیدی گرفته نشده است. او کماکان تیم را همراهی می‌کند. ­
وی در مورد اینکه دو سالی است که کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تشکیل نشده است و اگر سال قبل با بازیکنی که به هواداران علامت سکوت نشان داد برخورد نشد امسال چنین اتفاقی تکرار نمی‌شد، افزود: امروز به دوستان گفتم اوایل هفته آینده کمیته انضباطی تشکیل جلسه دهد و مسائل مورد نظر کادر فنی که به باشگاه اعلام شده است مورد بررسی قرار بگیرد.





منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار