نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای،خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در برنامه پنج‌ساله ششم مصوب کردیم که یک درصد از درآمد معادن خصوصی یا دولتی هر منطقه‌ای را در همان منطقه به مصرف برسانند.
کد خبر: ۵۲۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 22 November 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ حسین مقصودی گفت: در برنامه پنج‌ساله ششم مصوب کردیم که یک درصد از درآمد معادن خصوصی یا دولتی هر منطقه‌ای را در همان منطقه به مصرف برسانند.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن اظهار کرد: این برنامه از ابتدای سال 96 به دولت ابلاغ شده اما تاکنون روند کاری آن اجرایی نشده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: کارگروهی در این خصوص تشکیل می‌شود که به صورت شش ماه یا سالانه سود مالی و ترازنامه را مشخص می‌کنند و با ارزیابی فروش شرکت این مبلغ را پرداخت می‌کنند.

مقصودی در رابطه با اینکه این هزینه‌ها باید در همان حوزه باشد، افزود: منظور از حوزه همان چندین روستایی است که آبریز آنها مشخص شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در خصوص اخرین فعالیت‌های خود برای مردم جغتای گفت: پیگیری‌های فراوان و تعاملاتی با مدیرکل همراه با شوراها و دهیاران برای آسفالت روستاهای جبله، جبله نو و زورزمند انجام دادیم و اکنون زحمات ما به بار نشسته و آسفالت این جاده‌ها در شرف شروع یا در حال انجام است.

مقصودی بیان کرد: برای ساخت خانه روحانی روستای منیدر 65 میلیون از دفتر مقام معظم رهبری بنیاد برکت بودجه دریافت کرده‌ایم و قرار است 3 ماهه تحویل داده شود.

 وی در ادامه قول تامین 50 درصد کمک هزینه برای ساخت خانه بهداشت روستای حطیطه و نیز 30 میلیون تومان کمک‌هزینه ساخت سالن ورزشی در روستای زرقان را به مردم داد.

نماینده منتخب مردم جغتای گفت: برای تکمیل پروژه‌های عمرانی امامزاده سیدعبدالله  نیز مبلغی حدود 20 میلیون تومان با همکاری آستان قدس در نظر گرفته‌ایم که طی مدت 2 هفته به حساب اداره اوقاف جغتای برای هزینه در این امامزاده واریز می‌شود.

مقصودی در ادامه افزود: 13 امامزاده در حوزه‌ی شهرستان هست که به هر امامزاده حدود 15 تا 30 میلیون اختصاص یافته است.

وی همچنین در همین راستا اعلام کرد: طراح طرحی بوده‌ایم که 8 درصد از درآمد شهرهای بالای یک میلیون جمعیت را به روستاها اختصاص دهیم.

نماینده مردم جغتای در مجلس شورای اسلامی در خصوص دیرکرد پرداخت شدن پول گندم‌کاران گفت: مصوب شد بر مبنای تورمی که سالانه دولت اعلام می‌کند موظف است از روزی که کشاورز گندم را تحویل می‌دهد تاروزی که پول آن را دریافت می‌کند دیر کرد را به آنها بپردازد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار